هنگامی که در مورد تغییر در ترتیب ضربه زدن CSK سؤال شد، مربی استفن فلمینگ پاسخی قاطع می دهد

چنای سوپر کینگز ممکن است در تعقیب و گریز خود در برابر راجستان رویالز شکست خورده باشد، اما سرمربی تیم استفن فلمینگ گفت که آنها نیازی به تغییر ترتیب ضربه زدن ندارند زیرا “با چیزهایی که به خوبی پیش می روند” اشتباه نمی کنند. با تعیین هدف 203، CSK موفق شد 170 برای 6 شکست را متحمل شود تا در 32 ران شکست بخورد، سومین باخت آنها در هشت مسابقه در این فصل IPL. فلمینگ در پاسخ به این سوال که آیا CSK می تواند تعدادی از خفاش های پرکار خود را بفرستد، گفت: “نقش های مجموعه بسیار مهم هستند. (آجینکیا) رهانه برای ما در شماره 3 عالی بوده است. ما با چیزهایی که به خوبی پیش می رود اشتباه نمی کنیم.

همین امروز بود که با تیمی روبرو شدیم که سرعت را از توپ خارج کرد. ما نتوانستیم در شش اوور اول حرکت واقعی داشته باشیم.

“دوون کانوی که در فرم عالی است، نتوانست حرکت کند. سرعت اینینگ ها کند بود. وقتی سعی کردیم به عقب برسیم، اشتباهاتی مرتکب شدیم.” راجستان با بازی در استادیوم ساوای مانسینگ، 64 گل را در نیمه اول انجام داد و پس از ضربه زدن اول، 202 گل برای پنج به ثمر رساند، در حالی که چنای در 6 اور اول تنها 42 گل برای یک به ثمر رساند.

فلمینگ اعتراف کرد که در بازی‌های قدرتی بازی را باختند و گفت که حریف در شش اوور اول هم با چوب و هم توپ “عالی” بودند.

فلمینگ در یک کنفرانس خبری گفت: “شش اور اول آنها با چوب و توپ عالی بودند. فقط دو اینینگ برای آنها ایجاد شد.”

ما می توانستیم بهتر باشیم، اما بخشی از آن بازی در خارج از خانه است – تلاش برای کشف طول مناسب توپ، شرایط نوسانی که قرار است به دست آوریم. این بخشی از سختی بازی خارج از خانه است.” بازکننده یاشاسوی جیسوال یک توپ 43 را 77 زد تا پیش از دیودوت پادیکال (24 خارج از بازی) و دهروو ژورل (34 بر 15) ضربه دیرهنگام زد تا RR را تقویت کند.

بازیکنان CSK کمی بدشانس بودند زیرا بسیاری از گلزنان در آخرین اورها خارج از محدوده بودند.

“این زمینه بسیار متفاوت از رشته قبلی به نظر می رسید. او خوب پیش می رفت. در پایان کمی کندتر می شد اما راجستان یک بازی خانگی عالی انجام داد. آنها واقعاً خوب از بلوک بیرون آمدند. جیسوال بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد تا شتاب را تقویت کند.» این مربی 50 ساله اضافه کرد.

“ما خیلی خوب به بازی برگشتیم. کمی بدشانس بودیم. در اورهای 3-4 آخر، فقط چند ویکت، احتمالا 16-20 دوش بیشتر از آنچه فکر می کردیم. این راهی است که بازی پیش می رود. آن موارد اضافی. 20 دوش آن را بسیار سنگین کرد. ژورل گفت که در موقعیت های مسابقه تمرین کرده است که می تواند در چند توپ تاثیر بگذارد.

ژورل گفت: “مانترای من این است که خفاش بزنم و بقیه خودش به خودش رسیدگی می کند. من فقط موقعیت را بازی کردم. من هر روز سه تا چهار ساعت ضربت می زدم. مطمئن می شوم که از ضربه زدن چیزی به دست می آورم.”

“من سعی می کنم بازی را ساده نگه دارم. می دانم که می توانم به هر جایی ضربه بزنم. حتی اگر 6-7 توپ بازی کنم، می دانم که می توانم ضربه محکمی بزنم و بازی را کاملاً تغییر دهم.

وی افزود: این مکانی است که مدیریت داده است، به همین دلیل من اینطور تمرین می کنم، اینطور نیست که مصدوم شوم یا توپ کمتری داشته باشم، باید مصدومیت بزرگی بزنم، مهم نیست.

ژورل توسط ام اس دونی از بین رفت و ضربه زن گفت که او فقط خوش شانس است که میدان را با اسطوره هندی به اشتراک می گذارد. من خوش شانس بودم که میدان را با MS Dhoni به اشتراک گذاشتم. من همیشه آرزویش را داشتم. من فشاری احساس نمی کنم، احساس می کنم انگیزه دارم. او پشت سر من است، او مرا تماشا می کند، برای من کافی است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله