دزموند هاینس، سرمربی هند وست هند: “شیمران هتمایر در دسترس بود اما انتخاب نشد”

تصویر فایل شیمران هت مایر© BCCI

دزموند هاینز، سرمربی تیم ملی هند وست، گفت که شیمران هتمایر برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2023 ODI در زیمبابوه در دسترس بود اما طبق ESPNcricinfo انتخاب نشد. او ادامه داد که منتخبان می خواستند همان تیمی را حفظ کنند که اوایل امسال در سری توپ سفید در آفریقای جنوبی عملکرد خوبی داشت. هتمایر با بازی های اخیر خود در مسابقات لیگ برتر هند همه را تحت تاثیر قرار داده است. او تاکنون 13 مسابقه در لیگ برتر انجام داده است که در آن 254 دوش با نرخ ضربه 150.30 به ثمر رسیده است.

با این حال، او در ترکیب مقدماتی جام جهانی و سری سه بازی ODI مقابل امارات در شارجه قرار نگرفت.

بنابراین هاینز معتقد است که عادلانه خواهد بود که به پسرانی که در آفریقای جنوبی عملکرد خوبی داشته اند، پایبند باشیم.

وست هند در سری ODI 1-1 مساوی کرد و سری T20I را 2-1 برد.

«بله، هتمایر در دسترس بود. او به جیمی ایمیل زد یا پست کرد [Adams]به نقل از ESPNcricinfo، مدیر کریکت ما گفت که برای این تور در دسترس است.

“ما، پرورش دهندگان، تصمیم گرفتیم کاری را انجام دهیم که به تازگی یک نمونه جدید دریافت کرده ایم [ODI] کاپیتان شای هوپ و او بسیار خوشحال شد که نظرش را در مورد رفاقتی که تیم ما در آفریقای جنوبی داشت.

او ادامه داد: “ما به عنوان انتخاب کنندگان تعهد را دیدیم، شاهد تغییر واقعی در رویکردمان به کریکت یک روزه بودیم و احساس کردیم که عادلانه است که با این بچه ها بمانیم.”

هتمیر از جولای 2021 کریکت ODI را برای هند غربی بازی نکرده است و آخرین بار در آگوست 2022 برای هند T20I بازی کرد.

سرمربی هند وست تایید کرد که هیچ بازیکنی از ترکیب خارج نشده است.

با این حال، باید بگویم که من فقط می‌خواهم عموم مردم بدانند که هیچ‌کس از انتخاب وست هند حذف نشده است. ما آنقدر بازیکن نداریم که بتوانیم کسی را کنار بگذاریم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله