جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شد، فهرست نارنجی و بنفش پس از LSG در مقابل MI: Lucknow Supergiants قدم بزرگی برمی‌دارد

Lacknow Super Giants زمانی که بسیار مهم بود، بازی خود را افزایش دادند زیرا آنها قهرمانان پنج دوره هندی بمبئی را پشت سر گذاشتند و یک قدم به پلی آف IPL 2023 نزدیکتر شدند. محسن خان پس از یک مصدومیت طولانی به عنوان بازیکن چپ بازگشت خوبی داشت. آرمر 11 سیو نهایی را در برابر تیم ویرانگر تیم دیوید انجام داد تا روز سه شنبه در مسابقات IPL با پنج دوش بر سرخپوستان بمبئی، لاکنو سوپر جاینتز را شکست دهد.

مارکوس استوینیس قدرت خود را در مسیر رسیدن به 89 توپ شکست ناپذیر از 47 توپ به نمایش گذاشت، در حالی که LSG پس از اینکه بمبئی تصمیم گرفت ضربه بزند را از یک شروع متزلزل به پست 177 برای سه بازی رساند. بمبئی در راه رسیدن به یک برد راحت بود اما در نیمه دوم اینینگ تعقیب را شکست و با امتیاز 172 برای پنج در 20 اور به پایان رساند.

محسن که کل فصل داخلی را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داد، به LSG کمک کرد تا با حفظ اعصاب خود در فینال، گامی مهم به سمت صعود به جمع چهار تیم برتر بردارد. بمبئی نیز با وجود شکست همچنان برای حضور در پلی آف به مبارزه ادامه می دهد.

f4jfc238

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور با 631 گل در 12 مسابقه همچنان در صدر فهرست گلزنان قرار دارد. محمد شامی و رشید خان هر کدام با 23 اسکالپ در صدر فهرست برترین ویکت داران قرار دارند.

تعقیب 178 توپ در این زمین آسان نبود، اما روهیت شارما (37 بر 25) و ایشان کیشان (59 بر 39) احتمال تعقیب و گریز راحت را با ویکت ابتدایی 90 ران در 58 توپ افزایش دادند.

کیشان در حالی که روهیت برای اطمینان از بازگشت به بهترین حالت خود، به دو عدد شش تایی ضربه زد.

با این حال، هر دو بازیکن راوی بیشنوی در اورهای متوالی خود در حالی که میزبان راه خود را به بازی بازمی‌گرداند، بولد زدند.

شوت های توپ در این سطح بهترین گزینه نبود و حتی سوریاکومار یاداو معمولاً غیرقابل توقف آن را در میانه میدان احساس کرد. او که در استخراج دویدن های پشت ویکت استاد بود، شوت علامت تجاری خود را به ضربات سرعت یاش تاکور زد، اما در نهایت آن را به استامپ زد.

بمبئی به 53 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت و با نیهال وادهرا و تیم دیوید در وسط و کامرون گرین هنوز جلوتر، تیم با زرادخانه باقی ماند.

با این حال، دیوید نتوانست بازی را به پایان برساند، همانطور که در اوایل مسابقه مقابل راجستان رویالز انجام داد.

پیش از این، استوینیس در ضربات ستیزه جویانه خود، هشت شش شش را شکست و یک شراکت 82 دونی با کاپیتان ایستاده، کرونال پاندیا (49 در دوران بازنشستگی) داشت، پس از اینکه LSG در اور هفتم خود را در 35 و 3 سالگی دید.

همانطور که در طول فصل اتفاق افتاده است، batsmen ها در سطح دو مرحله ای کار سختی داشته اند.

LSG تماس مشکوکی برای ترک بازیکن اصلی فصل خود، کایل مایرز، برقرار کرد و این انتقال کارساز نبود. دیپک هودا (5) با یک توپ کندتر از جیسون بهرندورف، به جای او در بالای صفحه، خنثی شد. توپ بعدی از بازوی چپ منحرف شد و پراک منکد به سختی ویکت را لمس کرد و سعی کرد به سمت ویکت بدود. نفر سوم

اوضاع برای LSG زمانی بدتر شد که کوینتون د کوک (16 بر 15) در اور هفتم سقوط کرد تا تیم میزبان در اور هفتم متحول شود.

دی کوک به دنبال گوگلی از پیوش چاولای حیله گر رفت اما در نهایت پشت سرش گرفتار شد.

این مسئولیت بر عهده استوینیس و کرونال عالی بود تا اینینگ‌ها را احیا کنند و آنها این کار را با یک موضع محکم انجام دادند، قبل از اینکه دومی پس از تحمل کمی ناراحتی در اوور شانزدهم بازنشسته شود.

پس از آن، همه استوینیس بودند که اینینگ های خود را با شش های بزرگ از اسپینرهای هریتیک شوکین و چاولا در اورهای متوالی شروع کردند.

ضربه زدن در شرایط حاکم دشوار بود اما استوینیس از قدرت بی رحم خود برای بدست آوردن مرزها و شش ها استفاده کرد.

18 اور جردن منجر به 24 دوش شد و ضربان‌دار انگلیسی آن را در همه جا اسپری کرد. او در ضربه زدن به یورکر خود ناکام بود و استوینیس به سرعت دو توپ خود را جدا از جمع آوری سه چهار توپ از توپ های کوتاه، برای شش توپ بزرگ ارسال کرد.

او اینینگ ها را با یک دست شش مقابل آکاش مادولا به پایان رساند.

بمبئی لیک 54 اجرا می شود در سه اور آخر.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله