در مورد توپ 24 63 ویجی شانکار، اظهارات جالب راوی شاستری در جام جهانی

ویجی شانکار یک گل 24 توپ 63 را مقابل KKR به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

چندی پیش، ویجی شانکار عضو دائم تیم کریکت سفید هند شد. این بازیکن همه کاره همچنین برای جام جهانی ODI 2019 به تیم هند دعوت شد. اما از زمانی که مسابقات به پایان رسید، شانکار برای ورود به تیم هند مشکل داشت. با این حال، راوی شاستری، سرمربی اسبق هند، پس از مشاهده قهرمانی های خود در برابر شوالیه سواران کلکته (KKR) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023، نظرات جالبی در مورد جام جهانی ارائه کرد.

شانکار به دوندگی های غیرقابل توقف خود در برابر نایت رایدرز ادامه داد و 63 ران را تنها در 24 توپ شکست داد و با نرخ 262.50 ضربه زد. او با 4 چهار و 5 شش تا به گجرات کمک کرد تا 204 دوش روی تخته انجام دهد.

این واقعیت که ویجی به دلیل داشتن چنین استعدادی برای جام جهانی انتخاب شد. و خوشحالم که برگشت، سخت کار کرد و تسلیم نشد. شاستری پس از دیدن بازی ویجی مقابل KKR به ستاره اسپورت گفت: می دانید که او دوران سختی را پشت سر گذاشت، همچنین جراحی، اما او با قدرت بازگشت.

“امروز یک شوت عالی است زیرا او یک مهاجم خالص توپ است، او طیف وسیعی از شوت ها دارد و با رسیدن و قدش می تواند توپ را خیلی خیلی طولانی بزند. دیدنش عالیه این قدرت از تایتان های گجرات است. آنها چند ضربه زن قوی در قسمت پایانی اینینگ دارند. سرمربی اسبق هند افزود: بنابراین اگر آنها شروع خوبی داشته باشند، در قسمت پایانی اینینگ تیم بسیار خطرناکی خواهند بود.

اگر خشم رینکو سیینگ در 5 توپ آخر مسابقه نبود، گجرات به عنوان برنده مسابقه به پایان می‌رسید و شانکار ممکن بود جایزه مرد مسابقه را از آن خود کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله