راهول دراوید و کادر مربیگری اش در NCA برای ارائه برنامه ای برای WTC ملاقات می کنند

ستارگان برتر هند ممکن است مشغول IPL باشند، اما سرمربی راهول دراوید و تیمش روز سه شنبه در آکادمی ملی کریکت گرد هم می آیند تا آماده سازی برای فینال جام جهانی آزمون در ژوئن را آغاز کنند. هند از 7 تا 11 ژوئن در Oval به مصاف استرالیا می رود و دومین حضور متوالی خود را در فینال جام جهانی تست خواهد کرد. با مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم اصلی مانند جاسپیت بومرا، رهبر سرعت، شریاس آییر، ضربه زن متوسط ​​و ریشاب پنت، برنده مسابقات خارجی، مشکلات زیادی برای حل کردن پیش از فینال بزرگ وجود دارد.

با در نظر گرفتن جام جهانی ODI، جنبه مدیریت حجم کار نیز باید در نظر گرفته شود.

این منبع گفت: “دراوید به همراه ویکرام راتور، مربی بولینگ، پاراس ممبری، مربی میدان داری تی دیلیپ و سایر کارکنان پشتیبانی با تیم NCA به رهبری بی بی سی لاکسمن ملاقات خواهند کرد تا در مورد موضوعات مختلف مربوط به تیم بزرگسالان گفتگو کنند.” BCCI با تجربه در توسعه. . به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت.

لاکسمن، به عنوان رئیس NCA، نه تنها بر ماژول توانبخشی بازیکنان آسیب دیده زیر نظر تیم علوم ورزشی و پزشکی نظارت می کند، بلکه در عین حال مسئولیت ردیابی پیشرفت بازیکنان “هدف” را نیز بر عهده دارد (هند، هند A). و همچنین بازیکنان جدید (سن 19 تا 23 سال).

انتظار می‌رود دراوید و لاکسمن با تیم‌های خود درباره مدیریت حجم کار و برنامه‌های آماده‌سازی برای فینال گفتگوهای گسترده‌ای داشته باشند.

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه آیا نیتین پاتل، رئیس علوم ورزشی، با سؤالات سختی در مورد خرابی منظم بازیکنانی که از دوره های بازپروری طولانی بازمی گردند، مواجه است یا خیر. به عنوان مثال می توان آییر (توپ قرمز) و دیپاک چهار (توپ سفید) را نام برد.

مزایا و معایب مدیریت بار

بسیاری از فرنچایزهای IPL به PTI تأیید کردند که هیچ ارتباط کتبی از سوی BCCI با آنها در مورد مدیریت حجم کاری بولرهای سریع در طول رویداد وجود ندارد.

پنج بازیکنی که مطمئناً در صورت آمادگی کامل در فهرست اصلی تیم WTC قرار خواهند گرفت عبارتند از: محمد شامی (GT)، اومش یداو (KKR)، محمد سراج (RCB)، شردول تاکور (KKR) و Jaidev Unadkat (LSG).

یک مربی مشهور که یکی از اعضای کلیدی تیم کریکت هند بوده است اعتراف کرده است که این یک مشکل است.

“اگر 7 ژوئن شروع فینال WTC باشد، همه پیسرهای هندی در حال حاضر باید حداقل 200 بار (تقریباً 33 اور) در هفته (7 روز) کاسه کنند. او گفت: “اما در IPL بعید است که توپ گیران ستاره به هر جلسه تمرینی بیایند. بیشتر آنها را خواهید دید که یک روز قبل از بازی در حال استراحت هستند، همانطور که روز قبل سفر وجود دارد.

این مربی سابق می گوید: «سفرهای سخت در واقع می تواند آسیب های بیشتری را به همراه داشته باشد و بنابراین در تمرینات نمی توانند کاسه بازی کنند.

کاپیتان روهیت شارما بعد از سریال استرالیا گفت که به همه بازیکنان تیم اول توپ قرمز دوکس داده می شود و هرکسی که بخواهد می تواند با آن تمرین کند.

عدم کیفیت بازی آموزشی

با توجه به اینکه فصل کانتی انگلیس و WTC یک رویداد ICC است، حتی اگر اعضای تیم IPL که واجد شرایط بازی‌های پلی‌آف نیستند زودتر به انگلستان بروند، فقط می‌توانند بین خودشان مسابقات انجام دهند.

حتی اگر BCCI از بانک مرکزی اروپا بخواهد که یک گروه اسکرچ تشکیل دهد، این گروه عمدتاً تازه کار یا بازیکنان یک کشور کوچکتر خواهند بود زیرا تیم های بزرگ هیچ بازیکنی را برای مسابقه تدارکاتی آزاد نمی کنند.

نحوه دریافت تمرین تور با کیفیت و همچنین تمرین مسابقه قبل از بازی برای BCCI مهم است.

همچنین نوع بازیکنان توری که به همراه بازیکنان تیم اصلی انتخاب خواهند شد. نودیپ ساینی، آوش خان، شیوام ماوی، کاملش ناگارکوتی از جمله بازیکنانی هستند که با این تیم سفر خواهند کرد.

آجینکیا راهان دوباره به میدان مسابقه بازگشت

پس از یک فصل خوب داخلی که در آن او بیش از 600 دوش به ثمر رساند، انتظار می رود آجینکیا راهانه، کاپیتان سابق تیم هند، سخت برای حضور در تیم 15 نفره بجنگد زیرا آییر قرار است تحت عمل جراحی کمر قرار گیرد.

یک اسلات خالی در ردیف متوسط ​​هند وجود دارد و Suryakumar Yadav قطعا صحنه IPL را آتش نزده است.

با استفاده از تکنیک ضربه زدن KS Bharath در شرایط درز و چرخش انگلستان، ممکن است دلیلی برای KL Rahul وجود داشته باشد که دستکش های بزرگ را بپوشد و در حد وسط بازی کند.

اما جای خالی ای یر باید پر شود و رهانه با تجربه 82 تست و نزدیک به 5000 ران (4931 ران) چنین تضمینی به نظر می رسد، هرچند که او نزدیک به سه سال است که پچ ضعیفی در این زمینه داشته است. قالب سنتی

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله