در دستکش، پرتاب استثنایی سانجو سامسون برای فرار نیکلاس پوران. نگاه کن

سانجو سامسون نیکلاس پوران را در رده بیستم شکست داد© توییتر

بدون شک یکی از ترسناک ترین خفاش ها در کوتاه ترین فرمت، سانجو سامسون با قهرمانی های خود با خفاش در طول سال ها قلب بسیاری از طرفداران را به دست آورده است. با این حال، جنبه ای از بازی او که چندان در مورد آن صحبت نمی شود، ویکت نگه داشتن اوست. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین راجستان رویالز (RR) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG)، سامسون یک بازی خیره کننده بدون دستکش انجام داد تا نیکلاس پوران را اخراج کند. این تلاش باعث شد که او تشویق های زیادی از طرف هواداران دریافت کند.

پرتاب توپ با دستکش سخت ترین کار برای یک دروازه بان است. با این حال، سانجو علیرغم داشتن دستکش های نگهدارنده ویکت در زمانی که پوران سعی کرد در آخرین اور دزدکی بدود، دقیق بود.

ویدئویی از فرار سامسون از نیکلاس پوران:

در مورد این مسابقه، مارکوس استوینیس و آوش خان پنج ویکت را بین آنها تقسیم کردند، در حالی که لاکنو سوپر کینگز 154 را تعقیب کرد تا راجستان رویالز را با 10 ران در لیگ برتر هند در روز چهارشنبه شکست دهد.

کیل مایرز، مهاجم بزرگ هند وست، 51 گل به ثمر رساند، در حالی که استوینیس در یک زمین سخت در جیپور، 21 گل را در مجموع لاکنو به ثمر رساند.

استوینیس سپس دو ویکت کلیدی یاشاسوی جیسوال (44) و جاس باتلر (40) را گرفت. اوش سریع ارقام 3-25 را برگرداند.

با 19 مورد نیاز، آوش خونسردی خود را حفظ کرد تا دو ضربه بزند تا راجستان را به 144-6 محدود کند.

راجستان با 8 امتیاز، بالاتر از لاکنو، رده دومی، که 4 پیروزی از 6 بازی کسب کرده است، اما با بدترین رکورد خود عقب مانده است، جایگاه اول خود را در جدول حفظ کرده است.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله