به احتمال زیاد KKR در برابر دی سی تیم ملی را وارد میدان می کند: جیسون روی جایگزین رحمان الله قرباز می شود؟

پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، نایت سواران کلکته به دنبال پیروزی مقابل تیم بدون برد پایتخت دهلی هستند. افتتاحیه در دو بازی اخیر برای نایت رایدرها مشکل ساز بوده است. با گرم کردن نیمکت جیسون روی، مدیران ممکن است فقط به این فکر کنند که این ملی پوش انفجاری انگلیس یک شوت در اوج قرار دهد تا بتواند شانس خود را در برابر دهلی تغییر دهد. روی که به عنوان جانشین شکیب الحسن وارد این تیم شد، هنوز در شانزدهمین دوره لیگ حضور ندارد.

KKR دوست دارد باخت مقابل سان رایزرز حیدرآباد را در خانه فراموش کند و به پیروزی در چند بازی ادامه دهد. کاپیتان آنها نیتیش رانا، رنکو سینگ، بت‌باز درجه یک و آندره راسل، ضربه‌زن سخت‌گیر هند وست، توانایی گلزنی در برابر توپ‌بازان پایتخت دهلی به رهبری هنریش نورج و مستفیزر رحمان را دارند.

جیسون روی از انگلیس می تواند جایگزین رحمان الله قرباز در رده اول شود، در حالی که N. Jagadeesan ویکت ها را حفظ خواهد کرد.

همچنین این اولین بازی سویاش شارما برای بزرگسالان در زمین خانگی اش خواهد بود.

با این حال، همه نگاه ها به نیتیش و رینکا خواهد بود، دو بازیکن قدرتمندی که به همراه راسل و ونکاتش آییر خوش فرم، که به تازگی یک قرن را در مقابل MI به پایان رساند، البته در تیم بازنده، جمعیت را سرگرم خواهند کرد.

ونکاتش ایر در فرم خوبی برای کلکته بود و قرن ها در آخرین بازی خود گلزنی کرد، هرچند که از کنار گذاشته شدن به خاطر یک “اینفلوئنسر” چندان خوشحال نیست.

به گفته Venkatesh Iyer، بازکننده Kolkata Knight Riders، تاکید بر متخصصان به دلیل قانون پخش ضربه ای منجر به کاهش زمان بولینگ برای بازیکنان همه کاره شده است.

پس از عمل جراحی مچ پا، ایر در دو بازی از پنج بازی KKR، 83 گل مقابل گجرات تایتانز و 104 گل مقابل هندی های بمبئی به ثمر رساند و در همه مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

KKR احتمالاً XI را در برابر DC به میدان می‌برد:رحمانولا گورباز/جیسون روی، ن. جاگادیسان، ونکاتش ایر، نیتیش رانا، آندره راسل، رینکو سینگ، شاردول تاکور، سونیل نارین، اومش یاداو، لاکی فرگوسن، وارون سی وی، سویاش شارما

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله