ضربه ساختگی ویرات کوهلی به سام کوران پس از یک توپ بدون توپ، لحظات خنده‌داری را در جریان مسابقه PBKS و RCB ایجاد کرد. نگاه کن

تماشا کنید: ویرات کوهلیس سم کورن را جعل می‌کند پس از اینکه بدون توپ لحظه‌ای خنده‌دار در جریان بازی PBKS و RCB ایجاد کرد.

ویرات کوهلی پس از درخشش در بازی PBKS vs RCB به شوخی به سم کوران اشاره می کند.© توییتر

بیست و هفتمین مسابقه لیگ برتر هند در سال 2023 با کاپیتان پنجاب کینگز، سام کاران، برنده بازی پرتاب شد و تصمیم گرفت که در روز پنج‌شنبه در برابر رویال چلنجرز بنگلور، اول بابت بکوبد. دوتایی Virat Kohli و Faf du Plessis شروعی فوق‌العاده در کنار هم ایجاد کردند و یک پایه باز محکم را به هم دوختند. آنها 130 دوش برای اولین ویکت در 15 اور اضافه کردند. در اولین توپ اور شانزدهم، سام کوران با پرتو دو پلسیس را بولد کرد. در حالی که توپ گیر به سرعت از اشتباه خود عذرخواهی کرد، کهلی به شوخی وانمود کرد که او را مشت می کند.

ویدیو را اینجا ببینید:

قد کمر بدون توپ برای کوران گران تمام نمی شد زیرا او به طرز ماهرانه ای سرعت خود را در ارسال بعدی که یک ضربه ایستگاهی بود به هم زد. دو پلسیس فقط یک بار توانست توپ را روی پای عقب خود بگذارد. کوران با وجود نداشتن توپ، تنها 7 ران در اوور دریافت کرد.

در صحبت از بازی، کاپیتان ایستاده کوهلی و دو پلسیس هر دو نیم قرن را پشت سر گذاشتند و در یک شراکت 137 ران شرکت کردند زیرا RCB 174 برای چهار در مسابقه IPL مقابل PBKS ارسال کرد.

کوهلی، که در زمانی که دو پلسیس ضربه زن مسابقه بود، تیم را هدایت می کرد، یک توپ 47 توپی 59 گلزنی با پنج چهار و یک شش گل به ثمر رساند، در حالی که دو پلسیس از 56 اینینگ، 84 توپ را با پنج چهار و به همان تعداد شش ضرب به ثمر رساند.

هارپریت برار با ارقام 2/31 در سه اور تبدیل به بهترین ویکت گیر برای PBKS شد.

سام کاران برای دومین مسابقه متوالی PBKS را رهبری کرد و شیخار داوان به دلیل بیماری شانه بیرون رفت. لیام لیوینگستون، بت‌باز انگلیسی، سرانجام در ترکیب یازدهم در کنار ناتان الیس نمره خوبی کسب کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله