دختر تازه متولد شده ساندیپ شارما بازی پدرش را تماشا می کند. واکنش او ویروسی است

پیسر ساندیپ شارما پس از نجات بازی راجستان رویالز مقابل چنای سوپر کینگز در روز چهارشنبه، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در تعقیب 176، CSK به 21 بازی از آخرین بازی نیاز داشت زیرا ساندیپ با بولینگ با دو بازیکن درخشان از پایان دهنده کهنه کار ام اس دونی و پنج ران از آخرین توپ دفاع کرد زیرا RR بازی را با سه ران برد. آهنگساز مورد تحسین بسیاری از کل کشور قرار گرفت زیرا طلسم او برای سالهای آینده به یاد می‌آمد. پس از پایان مسابقه به نفع RR، همسر Sandeep تاشا شارما ویدیویی از یک هوادار بسیار شایان ستایش در حال تشویق پیسرز در آخرین اوور به اشتراک گذاشت.

تانیا با استفاده از اینستاگرام، ویدیویی را در مورد داستان خود از دختر بچه‌شان منتشر کرد که روی بغل او نشسته و آخرین نقطه‌ای را که سندیپ از 21 فرار از MS Dhoni دفاع می‌کند، تماشا می‌کند.

وقتی پدرش را در تلویزیون می بیند. دختر بابا،» در توضیح این ویدیو آمده است.

قابل ذکر است که Sandeep در مزایده های IPL در دسامبر گذشته فروخته نشد اما به عنوان جایگزینی برای Prasidh Krishna مصدوم به اردوی RR پیوست.

با ورود به مسابقه، Dhoni نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز نشان داد، اما Sandeep، بازی‌ساز غیرمجاز راجستان رویالز، چند ارسال کامل را انجام داد تا راجستان رویالز را در برابر Chennai Super Kings در یک IPL نزدیک برد. . دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه چیدامبارم.

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های هیجان انگیز، در مسیر بودند زیرا در فینال اوور به 21 توپ نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni دویستمین بازی خود را برای CSK به روشی که می‌خواست در خانه معنوی خود با بیش از 30000 هوادار به پایان نرساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله