“سیلی خواهید خورد…”: Virender Sehwag از رویکرد Shubman Gill در PBKS vs GT انتقاد می کند

شوبمن گیل نیم قرن به پنجاب کینگز گل زد© BCCI/Sportzpics

شوبمن گیل بهترین گلزن گجرات تایتانز شد زیرا فرانچایز به رهبری هاردیک پاندیا پنجاب کینگز را در یک مسابقه هیجان انگیز لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز پنجشنبه شکست داد. علی‌رغم اینکه گیل بیشترین دوندگی‌ها را در این مسابقه به ثمر رساند، ویرندر سهواگ، بت‌زن سابق هند در اوایل بازی تحت تأثیر رویکرد بت‌زن قرار نگرفت. درست پس از نیم قرن زندگی، گیل به دنبال شتاب گرفتن بود و سهوگ از دیدن این ستاره خفاشگر که چنین رویکرد خودخواهانه ای در پیش گرفته بود خوشحال نبود.

سهواگ در چتی در کریک‌باز به گیل هشدار داد که جاه‌طلبی‌های شخصی خود را مقدم بر تیم قرار ندهد زیرا چنین رویکردی می‌تواند به قیمت بازی گجرات تمام شود.

او از 49 توپ 67 گل زد، اما چه زمانی به پنجاه توپ رسید؟ او به 50 تا شاید 41-42 توپ رسید، بنابراین 17 ران دیگر در 7-8 توپ به ثمر رساند. شتاب بعد از رسیدن او به پنجاه سالگی رسید. اگر حتی این اتفاق نمی افتاد، GT احتمالاً به جای 7 در آخرین اوور، 17 را تعقیب می کرد.

سهواگ که زمانی یکی از ترسناک ترین بت زن های بازی بود، گفت اگر به جای تیم به دستاوردهای شخصی فکر کند سیلی کریکت به او خواهد خورد.

شما نمی توانید فکر کنید، اجازه دهید من یک پنجاه گل بزنم و ما در هر صورت بازی را می بریم. این کریکت است. لحظه ای که به بازی خودت فکر می کنی (نه تیم)، تاپاد پادتا های کریکت سه (سیلی محکمی از جیرجیرک خواهید خورد). نمیشه اینطوری فکر کرد اگر او همان هدف را نشان می داد و با نرخ ضربه نزدیک به 200 بازی می کرد که به پنجاه سالگی خود نزدیک می شد، می توانست خیلی زودتر به نقطه عطف خود برسد و تحویل های بیشتری را برای تیمش ذخیره کند.

67 off 49 گیل به گجرات کمک کرد تا به هدف 154 دوش برسد. اما با وجود یک نتیجه متوسط، GT باید تا آخرین توپ اوور منتظر می ماند تا تعقیب و گریز در برابر PBKS را کامل کند.

حتی هاردیک پاندیا، کاپیتان تایتانز نیز گفت که او چنین مسابقات نزدیکی را نمی‌خواهد و دوست دارد خفاش‌هایش در اوورهای میانی با سرعت بیشتری گلزنی کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله