«مرد تیم بهتری وجود نخواهد داشت…»: راوی شستری. همه ستایش ها برای ستاره CSK

آجینکیا راهان، بت‌باز ارشد، که مدتی است توسط منتخبان ملی کنار گذاشته شده است، پس از شکست نیم قرنی آتشین خود در برابر سرخپوستان بمبئی، به فرم خود برای چنای سوپر کینگز بازگشت. او آن را با ناک آف سریع 31 ران و تنها 19 توپ در برابر راجستان رویالز دنبال کرد، جایی که CSK در آخرین توپ با شکست سه ران روبرو شد. رهانه به خاطر انتخاب کوتاه درخشان و اجرای ضربتی آتشین خود تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است. راوی شاستری سرمربی اسبق هند اخیراً از این بازیکن 34 ساله خوش‌آمد گفت و روزهای همکاری با رهانه را در جریان پیروزی 2-1 هند بر استرالیا در جام مرزی-گاواسکار 2021 به یاد آورد.

رهانه به عنوان کاپیتان تیم هند معرفی شده است تا در سری تست های چهار مسابقه ای در سال 2021 به مصاف استرالیا برود، زیرا ویرات کوهلی، کاپیتان معمولی مجبور به کناره گیری از تور به دلایل خانوادگی شد.

من بازی های آجینکیا راهانه را دوست داشتم. او کاپیتان ما در استرالیا بود، جایی که من یکی از بهترین صدها نفر در خارج از کشور را توسط یک بازیکن هندی دیدم. فقط به این دلیل که هند در ابتدای اینینگ بود، با بهترین ها هم سطح خواهد بود. .. او به عنوان کاپیتان رسید، ما 36 ساله بودیم. فوق العاده بود که در Boxing Day چنین بازی کنیم،” شاستری به ESPN Cricinfo گفت.

“زمان، تمیزی اینینگ ها بود، برای چشم ها (در برابر MI) بود. شوت های عالی، من برای او خوشحالم. او چنین آدم تیمی است. او کاپیتان هند بود، در هر فرنچایز یا تیمی که بازی کرد، ممکن است کاپیتان نباشد، اما مطمئن باشید مرد بهتری در تیم پیدا نخواهید کرد. حتی در مورد حمل آب، یا در رختکن، کمک به کسی. او نمونه بارز نحوه بازی کردن است.”

در صحبت کردن در مورد مسابقه مقابل RR، MS Dhoni نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز داشت، اما Sandeep Sharma، ویکت‌باز ناشناس راجستان رویالز، چند ضربه بی‌نقص انجام داد تا تیمش یک پیروزی سه سری مقابل Chennai Super Kings را به ارمغان آورد. .

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های هیجان انگیز، در مسیر بودند زیرا در فینال اوور به 21 توپ نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni دویستمین بازی خود را برای CSK به روشی که می‌خواست در خانه معنوی خود با بیش از 30000 هوادار به پایان نرساند.

ساندیپ، ویکت بان پنجاب، که هشت سال پیش چند بازی برای هند انجام داد، به نظر می رسید که اعصاب خود را از دست داده است، زیرا او چند شوت می زند و سپس دونی او را از پای مربعی و وسط ویکت برای چند شش ضربه می زند.

با نیاز به 6 تخفیف در دو تحویل آخر، ضربان‌دار متوسط ​​به جادجا، یک توپ کاملاً بلوک‌هول به ثونی رسید که چند تک‌نفره تولید کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله