دبل نیمار باعث شد PSG به پیروزی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان منجر شود – 3: 1 در فوتبال

نیمار دو گل زد تا چهارشنبه پاری سن ژرمن را با نتیجه 3-1 در منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان 3-1 شکست دهد و هر دو تیم امیدوار به صعود به مرحله حذفی در فینال مرحله گروهی خود باشند. .

سرمربی یونایتد اوله گونار سولسکر بدون اینکه فرد را جدا کند در حالت عزاداری قرار گرفت زیرا او در نیمه اول فقط با اخطار سر خود فرار کرد. بعد از انداختن هافبک سابق یونایتد توسط آندر هررا ، بلافاصله پس از افت گل یونایتد با نتیجه 2-1 ، مارکینوس در دقیقه 70 از بازی اخراج شد.

سولسکر گفت: “فرد در نیمه دوم بسیار منظم بازی کرد.” “او خوش شانس بود که در نیمه اول ماند.”

مارکوس راشفورد در دقیقه 32 گل تساوی را به ثمر رساند پس از اینکه نیمار تنها شش دقیقه طول کشید تا فینالیست های شکست خورده فصل گذشته را پیش اندازد. این بازیکن برزیلی دوباره به “اولدترافورد” خالی ضربه زد.

مارکینوس گفت: “این برای اعتماد به نفس ما خوب است.” “ما هنوز در حال رقابت و بسیار هیجان زده هستیم.”

در حالی که یونایتد در راس گروه H قرار دارد ، PSG و لایپزیگ بعد از اختلاف گل دوم هستند. روز سه شنبه ، “یونایتد” فقط در لایپزیگ به یک امتیاز نیاز دارد ، زمانی که “پاری سن ژرمن” میزبان “استامبول باشاک شهیر” است که با شش امتیاز از سه تیم برتر عقب است. افتتاحیه گروه H در پاریس به یونایتد باخت ، توماس توخل را که در دو بازی اخیر در لیگ فرانسه دو امتیاز کسب کرده است ، گرم کرد.

توحل گفت: “امروز ما با سخت کوشی و ذهنیت خوب شانس خود را بدست آورده ایم.” “این آسانترین زمان برای ما نیست. ما در بالاترین سطح بازی نمی کنیم. “

میهمانان در ابتدا در منچستر به این نتیجه رسیدند که ضربه دفع شده کیلیانو مباپه از بالای نیمار به بیرون برگشت و از تیرک نزدیک به گل رسید. برای جلوگیری از افزایش کسری بودجه یونایتد ، با دفع اعتصاب الساندرو فلورانس نجات دیوید دخیا انجام شد. خوشبختی به شکلی به وجود آمد که فرد به دلیل هل دادن سرش به سمت لئاندرو پاردس علی رغم بررسی VAR ، از آنجا اخراج نشد.

توهل گفت: “برای دادن کارت زرد ، من بسیار تعجب کردم.” “این می گوید که او آن را لمس کرده است ، اما آنقدر سخت نیست که کارت قرمز بگیرد؟”

پس از به تعویق انداختن ، ضربه آنتونی مارسیال توسط كیلور ناواس دفع شد و یونایتد بازی را به تساوی كشاند و ضربه راشفورد دانیل را برای ششمین گل خود در پنج بازی اروپایی از دروازه بان دور كرد. خوشبختانه برای یونایتد ، به پریدس اخطار داده شد ، نه به فرد ، که پا روی هافبک PSG گذاشت.

این هنوز سولسکر را مجبور نکرده است که در وقت تعویض جایگزین فرد شود. وقتی مارسیال ضربه زد و ادینسون کاوانی سعی کرد نوااس را خنثی کند ، یونایتد پس از وقفه فرصت برتری را پیدا کرد

هررا گفت: “شاید كشته شدن كاملاً متفاوت بود.” “اما ما بازیکنانی داریم که می توانند مسابقه را بکشند.”

PSG در 69 ام پیش افتاد. دخئا ضربه میچل بیکر را مشت کرد ، اما از گوشه ای که به دست آمد هررا به عبدو دیالو پاس داد ، وی شش متر مربع برای مارکوئینوس مشت زد تا زیر دروازه بان توپ را به ثمر برساند.

سپس کارت زرد دوم با یک چالش کمتر جنجالی هررا از طرف فرد روبرو شد. این بار هیچ بررسی VAR انجام نشد ، حتی اگر فرد گیر کرده بود. این بازی از یونایتد عقب افتاد و هنگامی که نیمار شروع به راه رفتن در نیمه راه کرد تا به گل سوم برسد ، کشته شد. این بازیکن برزیلی یک پاس بلند برای امباپه ارسال کرد و سپس رافینیا نیمار را با یک ضربه از کنار دروازه به بیرون زد.

هری مگوایر ، کاپیتان یونایتد گفت: “اهداف آنها توپ های نرم ، ریکوچت و پین بال بود.” “احساس می کنم لیاقت چیزی را داریم.”