در داخل آدیدی نارایان ، پذیرایی عروسی آگروال سوئد: تازه عروس ها در طبقه رقص ، بهارتی سینگ و گوویندا بیرون می روند – موسیقی – موسیقی

پس از یک عروسی محدود فقط با خانواده و دوستان نزدیک ، ممیز نارایان و آگروال سوئدی هنگام برگزاری جشن عروسی ، مشاهیر تلویزیون و بالیوود به آنها پیوستند. اودیتیا که لباس تاکیدوی مشکی به تن داشت ، کاملاً باهوش به نظر می رسید ، زیرا عروس او که در یک گروه قرمز و زیبا روی زمین زیبا به نظر می رسید ، به او ملحق شد. او تصویر خود را با جواهرات سنگین الماس تکمیل کرد. میهمانان به همراه والدینشان ، خواننده اودیت نارایان و مادر دیپا از آنها استقبال کردند.

از جمله حاضران در جشن عروسی آدیتی و شوت ، گاویندا به همراه همسرش سونیتا و فرزندانش تینا و یاشوردان و همچنین کمدی بهارتی سینگ با همسرش هارشا لیمباتیا بودند.

در داخل فیلم از پذیرایی ، اودیتیا و سوئدی در میان یک رقص عاشقانه در حالی که ادیسه پیشانی او را می بوسد ، نشان داده شده است. همچنین ، آدیتیا با رقص Saajan Ji Gar Gar Aae از Kuch Kuch Hota Hai رقصید. اودیت همچنین با همسرش در مهندی لاگا که راخنا از Dilwale Dulhaniya Le Jayenge رقصید. هر دو آهنگ توسط این خواننده پیشکسوت خوانده شده است.

عروسی ممیزی و سوئد در اول دسامبر برگزار شد. با توجه به محدودیت های Covid-19 ، این یک کار کوچک بود که فقط 50 مهمان در آن شرکت کردند. عروس و داماد در روز خاص خود با لباس عاج مشاهده شدند. این زوج پس از 10 سال دوست داشتن تصمیم گرفتند گره بزنند. آنها سر صحنه فیلم Shaapit با هم آشنا شدند. پدرش گفت كه اخيراً او نميدانست كه آنها رابطه عاشقانه اي دارند وقتي اوديتيا به وي گفت قصدش براي ازدواج با او است.

این زوج در حال برنامه ریزی برای یک تعطیلات کوچک در Shilim ، در تاکستان های سولا و در Gulmarg هستند ، زیرا اودیتا هر هفته باید در بمبئی باشد.