لیگ قهرمانان اروپا: زین الدین زیدان مصمم است رئال مادرید را پس از آخرین شکست در شاختار بشکند


زین الدین زیدان رئال مادرید را واگذار کرد و گفت که غول های اسپانیا پس از سقوط روز سه شنبه مقابل دونتسک شاختار با نتیجه 2-0 که دومین شکست اوکراینی ها در این فصل لیگ قهرمانان است ، شایسته شکست نیستند. 16 آخر در ترازنامه. بازیکنان تعویضی دنتینیو و مانور سلیمان در نیمه دوم در کیف گلزنی کردند ، وقتی که شاختار 13 بار قهرمان اروپا را متحیر کرد ، او قبلاً در ماه اکتبر در مادرید با نتیجه 3 بر 2 پیروز شده بود.

بوق تجاری

شاختار در دو مسابقه اخیر گروه B مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه کل 10 بر 0 شکست خورده است ، اما این پیروزی به آنها اجازه داد تا فقط با یک بازی مانده بالاتر از رئال مادرید به مقام دوم گروه برسند.

گلادباخ با یک امتیاز از این بخش پیشی می گیرد ، در حالی که شاختار به لطف رکوردهای عالی خود اکنون نسبت به رئال مادرید برتری دارد.

با این حال ، پیروزی “اینتر” میلان در خارج از خانه “گلادباخ” با نتیجه 3 بر 2 نه تنها ایتالیایی ها را زنده نگه داشت ، بلکه آسیب “رئال” را محدود کرد ، حالا که می داند پیروزی در خانه آلمان ها بدون توجه به هفته آینده برگزار می شود همانطور که در آخرین بازی شاختر اتفاق خواهد افتاد.

مادرید از سال 1997 هر ساله گروه خود را ترک می کند و بنابراین یک انتخاب ناموفق به عنوان یک فاجعه تلقی می شود ، اما زیدان گفت که او باشگاه را ترک نخواهد کرد ، که تاکنون منجر به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا شده است. دو جادو به عنوان مربی.

زیدان گفت: “من اصلاً استعفا نمی دهم.” “ما همیشه لحظات دشواری خواهیم داشت و چشم انداز بدی داریم اما باید ادامه دهیم.”

فرانسوی که تیمش در آخر هفته هم شکست خورد ، در خانه مقابل آلاوس با نتیجه 2-1 افت کرد: “من قدرت لازم برای تغییر شرایط را دارم و می خواهم همه چیز را برای آن فراهم کنم ، همچنین بازیکنان.” لالیگا

“ما خوب بازی کردیم و لیاقت بیشتری داشتیم. فقط باید سرمان را بالا ببریم و به بازی بعدی فکر کنیم.”

– مبارزه بدون راموس –

“رئال” در فینال 2018 به مرحله پیروزی خود مقابل “لیورپول” بازگشت ، اما در استادیوم المپیک کیف در سرما و برف ، آنها مانند سایه “من” سابق خود به نظر می رسیدند و در نتیجه بیشتر تأکید می شود که چقدر دلتنگ دفاعی سرخیو هستند راماس از بین رفته است

این هفتمین شکست رئال در 9 مسابقه اخیر لیگ قهرمانان بود که آنها بدون راموس که در حال حاضر مصدوم است بازی کرده اند.

شاید اگر مارکو آسنسیو در دقیقه پنج به جای زدن سرویس کریم بنزما روی میله به گل می رسید ، این بازی به گونه دیگری رقم می خورد ، اما آنها در پنج مسابقه گذشته در سومین شکست در سومین شکست به سومین شکست خود رسیده اند.

در نیمه اول ، دنتینیو جای جونیور موراس مصدوم را گرفت و دروازه برزیل درست قبل از ساعت باز شد.

بالا رفته

فرلاند مندی توپ ویکتور کووالنکو را در محوطه جریمه رهگیری کرد اما فقط توانست آن را روی صفحه خود قرار دهد تا دنتینیو از کنار تیبو کورتوا عبور کند و وارد زمین شود.

سپس قهرمان اوکراین به پیروزی خود در ضد حمله متقاعد شد ، در حالی که هشت دقیقه مانده بود که سلیمان ، ملی پوش اسرائیلی ، توپ را در نیمه راه گرفت و بدون انتخاب قبل از انتخاب جای خود ، پیش رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله