“دادن؟ بگیر؟”: به قول خود ویرات کهلی، LSG RCB را اعزام می کند

IPL 2023 مطمئناً به خاطر رقابت بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در خاطره خواهد ماند. پس از اینکه این دو در اوایل ماه جاری در جریان بازی مرحله لیگ با یکدیگر درگیر شدند، فعالیت های زیادی در رسانه های اجتماعی برای روشن نگه داشتن آتش انجام شد. به نظر نمی رسد این رقابت به این زودی ها متوقف شود، به خصوص پس از فعالیت اینستاگرامی نوین الحق. اما طرفداران کوهلی و RCB نه تنها پیسر LSG را دریافت کرده‌اند، بلکه فرنچایز او نیز در مورد این توییت صحبت می‌کنند. تیم تحت رهبری Faf du Plessis متحمل شکست 6 ویکتی از گجرات تایتانز شد که همچنین باعث شد آنها در مسابقه Eliminator مقابل LSG موفق به کسب جایگاه نشدند.

زمانی که رویال چلنجرها و سوپر جاینتز در اول ماه مه با یکدیگر روبرو شدند، چندین جنجال در میدان رخ داد. کولی، باتشکار RCB، با ناوین الحق، ناو LSG، درگیری لفظی داشت، پس از آن، گوتام گامبیر، مربی میزبان نیز با ویرات تبادل نظر کرد.

پس از این مشاجره شدید، RCB ویدیویی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن کوهلی با روحیه ای عالی به نظر می رسید که او پیروزی حماسی تیمش را جشن می گرفت.

“این یک برد شیرین است بچه ها، برد شیرین، بیایید برویم!”، این ویدیو با یک کهلی پمپاژ شده شروع می شود که کلمات را می گوید، ما این کار را انجام می دهیم. چند ثانیه پس از پخش ویدیو، صداپیشگی RCB شنیده شد که می گفت: «اگر می توانید آن را بدهید، باید آن را بگیرید. در غیر این صورت، آن را ندهید.”

اکنون، با خارج شدن RCB از مسابقات، LSG همان کلماتی را که کوهلی در زمان اجرای فرنچایز خود به کار می برد، استفاده کرده است. “بده؟ بگیرمش؟ بذاریمش خوب جنگیدیم @RCBTweets. LSG در توییتر خود را در فصل آینده می بینیم.

صحبت در مورد آخرین مسابقه RCB، پس از توپ 61 کوهلی 101 در RCB’s 197 برای پنج، بهترین تلاش روز به نظر می رسید، اما گیل که تا 10 سال آینده مشعل دار ضربات هندی خواهد بود، نشان داد که بهتر است. از بهترین

کاری که کوهلی به خوبی انجام داد، گیل آن را بهتر انجام داد زیرا 104 توپ شکست ناپذیر او از 52 توپ باعث شد تا تیتان ها به راحتی هدف را تعقیب کنند. مانند کاپیتان سابق هند کوهلی، این دومین صد متوالی گیل بود.

بنابراین، تایتانز لیگ را با 20 امتیاز به پایان رساند در حالی که CSK با 17 امتیاز بالاتر از Lucknow Super Giants به دلیل نرخ خالص بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. هندی های بمبئی پس از پیروزی 8 ویکت مقابل SRH، با 16 امتیاز به جمع چهار تیم پایانی بازگشتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله