“برخلاف شدید ویرات کوهلی…”: هند بزرگ “ظرافت تنبل” شوبمن گیل را رمزگشایی می کند.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، از آینده کریکت هندی شوبمن گیل، که بسیاری معتقدند وارث ظاهری ویرات کوهلی است، استقبال کرده است. این بازیکن سابق کریکت هندی در ادامه تضادهای شدید بین کوهلی و گیل را برجسته کرد. بازی شامگاهی سوپر یکشنبه بین رقبای بنگلور رویالز و گجرات تایتانز شاهد صدها ضربه از هر دو طرف بود، زیرا ویرات کوهلی کریکت‌باز کنونی هند و شوبمن گیل، بازیکن تازه‌کار هند، قرن‌های زیادی را به ثمر رساندند. این دو نفر دومین ویکت خود را در IPL 2023 شکستند، اما ضربه این بازیکن جوان از کهنه سرباز برتری داشت. این یک روز فراموش نشدنی در تاریخ IPL بود که سه قرن بی سابقه در دو بازی در یک روز IPL ساخته شد.

فرم درخشان شوبمن گیل برای دومین قرن متوالی ادامه یافت تا گجرات تایتانز را به پیروزی مقابل رویال چلنجرز بنگلور در استادیوم ام چیناسوامی هدایت کند.

“شوبمن گیل دوره های خود را به طرز درخشانی می سازد. او شخصیت خاص خود و آن ظرافت تنبل را دارد، بر خلاف ویرات کوهلی شدید. او می تواند انواع شوت هایی مانند کوهلی را به راحتی انجام دهد، اما با زبان بدنش به اندازه کوهلی تهاجمی به نظر نمی رسد. هاربهاجان سینگ در حین صحبت در کریکت لایو در استار اسپورت گفت: او شخصیت متفاوتی است. او استعداد امیدوار کننده ای برای هند است.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، کوهلی را به خاطر ضربه زدنش، که تقریباً هیچ شوت خطرناکی ندارد، تمجید کرده است، کیفیتی که او را تبدیل به یک ضربه زن خطرناک در تمام فرمت ها می کند.

“شما هرگز ویرات کوهلی را در حال بازی کردن شوت های خطرناک نمی بینید، او همیشه به دنبال بازی “V” است. او شوت های خوبی در کریکت دارد و به همین دلیل است که او یک ضربه زن عالی است. کوهلی یک batsman واقعی است و می تواند در هر قالبی از بازی بازی کند. هاربهاجان سینگ گفت: تست ها، T20 ها یا حتی T10 ها به دلیل تکنیک برتر.

Sanjay Manjrekar، بازیکن سابق کریکت هند، با ستایش از ویرات کوهلی برای مسترکلاس ضربه‌زنی‌اش در M Chinaswamy، مسابقات کینگ کوهلی در برابر GT را بهترین بازی‌های دو قرن خود در این فصل نامید. بنگلور در آخرین بازی خود در لیگ مقابل گجرات تایتانز، ویکت های خود را در فواصل منظم از دست داد و در 20 اور امتیاز 197/5 را ثبت کرد. این ویرات کوهلی بود که با 13 گل چهار و شش توپ 61*101* را به ثمر رساند تا تیمش را به مرز 200 برساند.

“این قرن کوهلی از قرن قبلی خاص تر است، زیرا حمله بولینگ تایتان های گجرات بسیار برتر از Sunrisers حیدرآباد بود. کهلی همچنین در این مسابقه تحت فشار تقریباً به تنهایی ضربه زد و تیمش را به یک مجموع قابل احترام رساند.» .

47 توپ 100 شکست ناپذیر گرین به هندی‌های بمبئی کمک کرد تا سانرایزرز حیدرآباد را در شصت و نهمین مسابقه IPL 2023 در روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede با هشت ویکت شکست دهند. سرخپوستان بمبئی با 8 ویکت سانرایزرز حیدرآباد را شکست دادند تا جایگاه خود را در پلی آف کسب کنند.

عرفان پاتان گفت: “MI سرمایه گذاری زیادی روی کامرون گرین (در حراج IPL) انجام داد و مهاجم پرکار ناامید نشد. او یک برنده بالقوه مسابقه برای MI است. او باید در چند بازی بعدی شماره سه برای MI باشد. چون محل برگزاری مسابقات در چنای و احمدآباد مانند وانخده آسان نخواهد بود. گرین می تواند سوم شود و SKY در زمین های آهسته می تواند چهارم شود.’

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله