خیلی خوب می شود اگر یک گرمی برنده شویم ، و حتی اگر اینگونه هم نشویم ، به آنچه که می کنیم ادامه می دهیم: Shilpa Rao موسیقی است

خواننده شیلپا رائو پر دیگری به کلاه اضافه کرد. Love Letter آنوشکا شانکار که نامزد بهترین آلبوم موسیقی برنده جایزه گرمی جهان شد ، همچنین دارای آهنگ Rao است. و او کاملاً از این پیشرفت هیجان زده است.

“مدتی است که منتظر این روز هستیم. برای من این جاده طولانی بود ، همانطور که برای آهنگ بود. اکنون این سورئال است. من هنوز نمی فهمم چه احساسی داشته باشم. من سعی کردم یک احساس را شناسایی کنم اما دقیقاً نمی دانم چه احساسی دارم. این بسیار عجیب است و همچنین فکر دیگری به قلب من افزود که دیگر نمی توانم خودم را توجیه کنم. من فقط باید بیشتر کار کنم ، “او می گوید.

رائو ، آهنگ “This Words” بخشی از آلبوم Shankar ، خوشحال است که موسیقی هند در سراسر جهان شناخته شده است. “من از کودکی موسیقی هند را مطالعه می کردم و شرمنده نیستم که بگویم موسیقی هند یکی از پیشرفته ترین انواع موسیقی در جهان است. مدتهاست که جوانان خودمان می توانند آن را صاحب شوند ، با غرور به آن گوش دهند و آن را پخش کنند. جوانان ما هنوز آن را به طور کامل مالک نیستند و آن را به اندازه کافی سرد نمی دانند ، که بسیار عجیب است. وقتی در یک خانواده به دنیا می آیید ، تمام ارث را از طریق تولد به ارث می برید. به همین ترتیب ، شما هندی متولد می شوید ، به لطف متولد شدن در هند ، فرهنگ ، خوبی و همه چیزهای بزرگ را به ارث می برید. متأسفانه ، ما موسیقی خود را نه به آن شدت که باید جشن گرفتیم. اما هنوز امیدوارم و با این خبر ، شاید یک کودک خردسال به موسیقی ما متفاوت نگاه کند ، “رائو اضافه می کند.

جوایز در 21 ژانویه سال آینده اعلام می شود و خواننده می گوید این نامزدی خود یک موفقیت است. “اگر پیروز شویم بسیار عالی خواهد بود ، و حتی اگر پیروز نشویم ، به آنچه که انجام می دهیم ادامه خواهیم داد. ما به عنوان هنرمند الهام گرفته ایم که همیشه موسیقی بهتری بسازیم و این نباید مانع ما شود. حتی اگر ترانه من کار نکند ، مانع از نشستن و انجام تعصب نمی شود. من هنوز این کار را می کنم شکست اجتناب ناپذیر است و اگر با شکست مواجه نشوید ، کار اشتباهی انجام می دهید. شما باید مردم را عصبانی کنید ، لازم نیست حداقل با برخی از افراد موافقت کنید ، زیرا این بدان معنی است که شما ایده منحصر به فردی دارید که نماینده شما است و این همان کاری است که هنرمندان انجام می دهند. انجام آنچه کار می کند یک راه ساده است ، اما ماندن در خود سخت ترین کار در جهان است. “