همه چیز برای اولین دربی در کلکته در ISL – فوتبال آماده است

استفاده از ماسک های زین الدین زیدان برای آزار و اذیت مارکو ماتراتزی ثابت کرد که بازی های Kerala Blasters و Chennai به برتری نسبت به سه فصل ISL رسیده است. در رقابت FC Bengaluru با Chennai ، جایی که ماترازی تا سال 2016 بود ، هواداران نیز کار می کردند ، اما تنها جمعه شب ISL با دربی “شرق بنگال” با ATC Mohun Bagan احساس دربی خواهد کرد.

این یک رقابت است که در سال 1925 آغاز شد و از آن زمان تاکنون یک رکود وجود دارد که منجر به مرگ (1980) ، حداقل یک مرگ توسط خودکشی در سال 1975 و یک مسابقه که به لاک 1.31 در ورزشگاه در دریاچه نمک ، که می توانست در آن زمان بعد از ظهر جولای 1997 به فروش برسد. این رقابت ها بسکتبال بزرگی در فوتبال هندوستان پیدا کرده است – گفتگوهای بایچونگ بوتیا ، خوزه بارتا و بالا دوی — نشان می دهد که تغییر هویت تیم ها – چیزی غیر از یک شراب جدید نیست. بطری قدیمی همه چیز در زندگی قبلی آنها مهم خواهد بود: بنگال شرقی از سال 2004 تاکنون قهرمان یک لیگ ملی نشده است. در فینال سپاه IFA 1975 با نتیجه 5-0 موهون باگان را شکست داد. موهون باگان در هزاره جدید دو عنوان I-League را به دست آورده و در گذشته یک هت تریک 1: 4 به بوتیا از دست داده است.

متمایز توسط رابی فاولر ، مربی بنگال شرقی ، که می گوید آنها بخشی از “سگهای عظیم و عظیم” هستند. بوتیا همچنین اظهار داشت که ATK Mohun Bagan با حفظ بیشتر بازیکنان خود ، مورد علاقه است. پس از پیروزی 1-0 در بازی افتتاحیه در كرالا بلاستر ، پاتوم كوتال كه به عنوان مدافع موهون باگان در 10 از 13 دربی پیروز شد ، گفت: “از نظر ذهنی قطعاً کمی جلو خواهیم رفت … ما سال گذشته قهرمان بودیم. بنابراین ما باید مانند قهرمانان بازی کنیم. ”

اما با آنتونی پیلکینگتون وینگر سابق نورویچ سیتی ، ژاک ماگوما از بیرمنگام سیتی ، اسکات نویل از بریزبن روار و دنی فاکس (سابق اورتون ، ناتینگهام فارست و ویگان اتلتیک) ، که روز پنجشنبه به عنوان کاپیتان منصوب شد. جیجه لالپه لوا ، یوجین لینگدو و بالوانت سینگ. بنگال شرقی از توانایی های فردی عقب نیست. فاولر روز پنجشنبه گفت: “بعضی اوقات سگ ها برنده می شوند.”

“ما احتمالاً کمی بیشتر از آنها درباره آنها می دانیم. نکته منفی این است که ما قبلا بازی نکرده ایم و می رویم ATK کوچک اما زنگ زده (اما هنوز) که درباره خودمان اطلاعات بیشتری داریم. “افسانه لیورپول فاولر ، که با دیوید ویلیامز از ATK Mohun Bagan بازی کرد ، گفت. آنتونیو لوپز حباس ، مربی ATC Mohun Bagan در پاسخ به این سوال که رقبا را ندیده است ، گفت این مهم نیست.

حباس گفت مصدومیت مایکل سوزاراژ ، مدافع بال ، “بازیکن خوب و مرد خوبی” ، “یک فاجعه بود”. سوساراج در درب بازکن مجروح شد.

هر دو تیم دارای هفت بازیکن از بنگال هستند ، تعدادی از هندی ها که در این دربی تجربه دارند و همچنین Sandesh Jingan (ATKMB) و Lingdo که این کار را نمی کنند.