آفریقای جنوبی علیه انگلیس: بار سنگین جفری آرچر برای اوین مورگان که هنوز بهترین XI خود را نمی داند یک چالش است


در آستانه اولین T20I از سری 3 بازی مقابل آفریقای جنوبی ، ناو انگلیسی Eoin Morgan روز پنجشنبه گفت که این تیم هنوز بهترین بازی های XI خود را نمی داند. قرار است سه T20I و سه ODI در انگلیس و آفریقای جنوبی بازی شود. اولین T20I روز جمعه 27 نوامبر در زمین کریکت نیولندز ، کیپ تاون برگزار می شود. “پاسخ صادقانه: ما هنوز بهترین XI خود را نمی دانیم. احتمالاً هفت یا هشت پسر وجود دارد که نامزدهای بسیار قدرتمندی برای شرکت در بازی XI ما هستند ، اما قدرت تیم منتخب و ذخیره هایی که در اینجا داریم باعث شده است قدرت کامل برای انتخاب برای اولین بار پس از مدتها در دسترس است. این امر بسیار هیجان انگیز است. ” ESPNCricinfo به نقل از مورگان.

بوق تجاری

“پیروزی در این مرحله عالی خواهد بود ، اما روند شکست دادن بهترین کار برای تیم ما و بازیکنان ما برای شکست دادن حریف بسیار مهم است.

وی افزود: “با توجه به تجملاتی كه از بازیکنان داریم ، مهم این است كه ما نقش آنها را به درستی تعریف كنیم و آنها احساس راحتی كنند ، زیرا اگر ما موفق به حل این مشكل شویم ، نتایج از خود آنها مراقبت خواهد كرد.”

انگلیس به فینال جام جهانی T20 FIFA 2016 رسیده است و تیم ممکن است در مرحله جام جهانی T20 که قرار است سال آینده در هند برگزار شود ، پیش برود.

Pacer Joffre Archer در دوران حرفه ای خود در انگلیس فقط چهار T20I بازی کرده است و بعد از آسیب دیدگی از ناحیه آرنج در طی آزمایشات ، آخرین سری آفریقای جنوبی را از دست داد.

مورگان گفت: “او (آرچر) یکی از بهترین های جهان است ، بنابراین داشتن او در اطراف باورنکردنی است. اما من فکر نمی کنم که او را از این به بعد قبل از جام جهانی اغلب داشته باشیم”

بالا رفته

“چالش چگونگی تلاش او برای شرکت در همه آزمایشات و T20 ، فکر می کنم این بیش از حد باشد. بنابراین ما فقط در تلاش هستیم تا او را به یک فضای اصلی ترجمه کنیم که در آن هنگام لذت بردن از کریکت در حالی که با ما است و سعی می کند در حالی که او با ما است از فرصت بیشترین استفاده را ببرید. “

در اوایل سال جاری ، انگلیس در سری سه مسابقه T20I با نتیجه 2-1 استرالیا را شکست داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله