“خوشحالم که توانستم دهان مردم را ببندم…”: هری بروک بعد از Maiden IPL 2023 Ton برای SRH vs KKR

هری بروک پس از رسیدن به قرن خود در IPL 2023 جشن می گیرد© AFP

هری بروک خشم هواداران هندی را برانگیخت که نظرات بازیکنانشان به اندازه هوای انگلستان متزلزل است، اما او خوشحال است که اولین صد IPL او برای همیشه “دهان آنها را خفه خواهد کرد”. پس از به ثمر رساندن 29 ران در سه بازی تاکنون، بروک با 100 توپ شکست ناپذیر 55 به میدان آمد تا در یک مسابقه IPL در اینجا در روز جمعه در 23 ران پیروزی مقابل Kolkata Knight Riders را رقم بزند. “من کمی به خودم فشار آوردم. شما وارد شبکه های اجتماعی می شوید و مردم شما را احمق خطاب می کنند. طرفداران هندی زیادی در آنجا هستند که امروز می گویند آفرین. اما چند روز پیش من را کتک زدند. صادقانه بگویم، خوشحالم که توانستم دهان آنها را ببندم.” بروک پس از بازی گفت.

در حالی که او به طور قابل پیش بینی سه صد تست خود را با یک تن IPL اعتبار داد، خوشحال بود که با دوست دخترش در جایگاه ها به صحنه می رفت.

او گفت: “چهار صد تست من باید بیشتر از این باشد.”

آن یک “شب خاص” بود و بروک اصرار داشت که می تواند در هر موقعیتی بکوبد.

«شب خاصی بود. خوشبختانه از خط هم گذشتیم. وسط کمی تنش بود. بسیاری از مردم می گویند که باز کردن ضربه زدن در T20 بهترین زمان برای ضربه زدن است.

بروک گفت: “خوشحالم که در هر جایی خفاش می کنم. موفقیت های زیادی در زدن پنج به دست آوردم. من در آنجا نامی برای خودم دست و پا کردم. جمعیت امشب فوق العاده بود. من آن را دوست داشتم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله