طرفداران RCB برای گرفتن عکس سلفی ماشین برت لی را تعقیب می کنند. بعد چه اتفاقی افتاد. نگاه کن

برت لی، پرتاب کننده سرعت افسانه ای استرالیایی در سرتاسر جهان طرفدارانی دارد و روز چهارشنبه در بمبئی تجربه جالبی داشت. لی که در حال حاضر به عنوان بخشی از تیم پخش لیگ برتر هند (IPL) 2023 در هند به سر می برد، در ماشین خود رانندگی می کرد که درخواست ویژه ای از دو طرفدار دریافت کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دو طرفدار سوار بر اسکوتر دیده می‌شوند که همچنان از او می‌خواهند هنگام سوار شدن در کنار ماشینش سلفی بگیرد. لی به آنها گفت: “Aaram Se Aaram Se (با احتیاط رانندگی کنید)” و حتی به آنها توصیه کرد که هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا آسیب نبینند.

هند همیشه پر از شگفتی های شگفت انگیز است! لی این ویدیو را شرح داده است.

استراتژی آزموده شده و آزمایش شده چنای سوپر کینگز برای پر کردن آن نتایج مطلوب را به همراه نداشت زیرا آنها در هفدهمین مسابقه IPL 2023 با سه ران مغلوب راجستان رویالز شدند.

این تنها دومین باخت CSK به RR در خانه در هشت بازی بود.

با تعقیب امتیاز چالش برانگیز 176 برای پیروزی، CSK بازی را در 172/6 با کاپیتان ماهندرا سینگ دونی به پایان رساند که با 17 توپ برای 32 توپ بدون شکست باقی ماند. Jadeja، دیگر ضربه زن شکست ناپذیر، 15 توپ از 25 توپ به ثمر رساند.

ساندیپ شارما بازیکن باتجربه رده متوسط، با بولینگ آخرین اور با 20 ران در دفاع، اعصاب خود را حفظ کرد تا تیپ زرد را با وجود دو شش ششی دونی در اوور محدود کند.

سومین برد سلطنتی در چهار بازی باعث شد تا آنها در صدر جدول امتیازی قرار گیرند. آنها شش امتیاز دارند، همان لاکنو سوپر جاینتز، اما از نظر نرخ خالص پیشی گرفته اند. CSK با دو برد و همین تعداد باخت در رده پنجم قرار دارد.

برت لی، سرعت ساز سابق استرالیایی، شارمای 29 ساله را در JioCinema تمجید کرد.

من آنچه را که او در مصاحبه بعد از بازی خود در مورد کار نکردن ویکت گفت، دوست دارم، بنابراین او به دور ویکت رفت. اما حق با شماست. درست در قوس اوست، یک نقطه خوب است و اگر یک اینچ از دست می داد، برای شش می رفت. اعتبار کامل به Sandeep Sharma، بولینگ با توپ خیس توسط MS Dhoni در آتش، کل جمعیت علیه آنها. او بازی را تحت فشار بست و پیروزی با سه ران کاملاً برای او کلاه برانگیز است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله