رهبر هند با 5 6 اس: «رینکو سینگ دیگر هرگز قادر به انجام آن نخواهد بود».

Virender Sehwag رینکا سینگ را با افرادی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرد.© AFP

رینکو سینگ یک قرن در کوبنده ضربه زد تا سرخ شدن های نایت رایدر کلکته (KKR) را در بازی IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز حفظ کند. در حالی که KKR نیاز به 29 ران در فینال داشت، رینکو پیسر GT یاش دایال را به مدت 5 شش در یورتمه شکست داد تا یک برد به یاد ماندنی را برای KKR کسب کند. پیش از این، پیش از بازی KKR مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در روز جمعه، Virender Sehwag افتتاحیه هند اکنون مارکت را با بازیکنانی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرده است.

سهواگ توضیح داد که وقتی تندولکار و دونی با هم می زدند، تیم هند همیشه به این دو افسانه تکیه می کرد. به همین ترتیب، با کنار گذاشتن بازار، KKR نیز کسی را دارد که به او تکیه کند.

تیم KKR معتقد است که رینکو سینگ هنوز آنجاست. وقتی MS Dhoni شروع به تکمیل بازی ها کرد، این باور وجود داشت که Dhoni هنوز آنجاست. در دهه 90، اگر تندولکار آنجا بود، می شد یک مسابقه را برد، اما اگر تندولکار نبود، نه. حالا با KKR و Rinku Singh هم همینطور. سهواگ در Cricbuzz گفت که قبلا آندره راسل برای آنها بود.

با این حال، سهواگ پیشنهاد کرد که رینکو نمی تواند با موفقیت خود مطابقت داشته باشد زیرا او در اوور پنج شش شش زد.

“این هرگز در تاریخ کریکت اتفاق نیفتاده است و رینکو سینگ هرگز نخواهد توانست دوباره آن را انجام دهد. این رکوردی که اتفاق افتاد می تواند شکسته شود، اما رینکو هرگز در زندگی خود نمی تواند 6 شش را بزند و این رکورد را بشکند. شما همچنین به کمی شانس نیاز دارید. اگر بولینگ آلزاری جوزف بود، حتی رینکو هم می‌دانست که نمی‌تواند او را بزند. اما او در تمام عمرش در تورها با یاش دیال روبرو بوده است. بنابراین، رینکو در چارچوب ذهنی درستی قرار داشت.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله