جیمز اندرسون کهنه سرباز انگلیسی در آستانه بازی اش از ناحیه کشاله ران آسیب دید

کمیته کریکت انگلستان و ولز یکشنبه شب اعلام کرد جیمز اندرسون تنها یک ماه قبل از شروع Ashes دچار “رگ به رگ شدن خفیف در کشاله ران راست” شده است. اندرسون، 40 ساله، موفق ترین پرتاب کننده سریع تاریخ آزمون با 685 ویکت، در بازی روز افتتاحیه روز پنجشنبه لنکاوی کانتی کانتی مقابل سامرست در اولدترافورد مصدوم شد و از قرعه کشی یکشنبه خارج شد. ECB اضافه کرد که آمادگی اندرسون نزدیک به تست یکباره مقابل ایرلند در لردز که از اول ژوئن آغاز می شود، ارزیابی خواهد شد.

انگلیس قرار است تیم خود را برای بازی با ایرلند، که قبل از بازی پنج مسابقه ای Ashes در برابر رقیب سرسخت استرالیا، از 16 ژوئن، اواخر این هفته آغاز می کند، معرفی کند.

اندرسون روز شنبه مصدومیت را مورد بررسی قرار داد و گلن چپل، مدیر لنکاوی به بی بی سی گفت که “هیچ چیز خیلی جدی نیست”.

با این حال، انگلیس مایل است از تکرار مسابقه 2019 Ashes در Edgbaston اجتناب کند، جایی که اندرسون فقط 4 اور بولینگ انجام داد قبل از اینکه با ساق پا پاره در حین بازی برای Lancashire بازنشسته شود.

با ناتوانی بازیکنان تعویضی در کاسه، غیبت او حفره بزرگی در حمله انگلیس ایجاد کرد زیرا استرالیا با 251 ران پیروز شد.

آن سری با تساوی 2-2 به پایان رسید و دارنده استرالیا خاکستر را حفظ کرد.

آخرین آسیب دیدگی اندرسون به لیست رو به رشدی از مشکلات بدنسازی که گریبان گیر ورزشکاران سریع انگلیس شده است، اضافه می کند، جوفرا آرچر، اولی استون و برایدون کارز در هفته های اخیر کنار گذاشته شده اند.

آرچر با عود مشکل طولانی مدت آرنج از لیگ برتر هند بازگشت، استون در حین بازی برای ناتینگهام شایر دچار آسیب دیدگی همسترینگ شد و کارس که در سطح تست حضور نداشته است، در حین بازی برای دورهام به دلیل آسیب دیدگی پهلو از میادین دور شد. .

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله