روملو لوکاکو باز هم بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

بازگشت روملو لوکاکو به فرم درخشان به اینترمیلان قبل از دیدار حساس خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آث میلان در روز سه شنبه، یک سلاح اضافی داده است. در بیشتر فصل‌ها، لوکاکو پس از یک جام جهانی فاجعه‌بار دچار مصدومیت و شهرت لکه‌دار شده است. مهاجم بلژیکی در 6 بازی اخیر خود 5 بار گلزنی کرده و 3 گل دیگر به ثمر رسانده است و دو گل او در پیروزی 4-2 شنبه مقابل ساسولو نشان از اعتماد به نفس تازه یافته او داشت.

لوکاکو تولد 30 سالگی خود را با شروع و پایان گلزنی در سن سیرو جشن گرفت و درست قبل از نیمه تمام از لبه محوطه جریمه چرخید و به خانه شلیک کرد تا هشتمین گل خود در لیگ را درست قبل از پایان به ثمر برساند.

این مهاجم خوش فرم احتمالاً باید انتظار داشته باشد که چنین بازی بزرگی را روز سه شنبه آغاز کند، جایی که اینتر از برتری 2-0 در بازی رفت دفاع می کند و تلاش می کند تا به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا از آخرین پیروزی خود در 13 سال پیش تحت هدایت ژوزه مورینیو برسد.

با این حال، ادین ژکو کهنه کار احتمالاً در دومین دربی از دو دربی بزرگ با میلان شریک لائوتور مارتینز خواهد بود و انتظار می رود لوکاکو به عنوان جانشین به میدان بیاید.

لوکاکو گفت: “البته هر بازیکنی می خواهد شروع کند، اما مربی باید انتخاب خود را برای تیم انجام دهد.”

همانطور که همیشه گفته ام، مهمترین چیز اینتر است و به همین دلیل همه چیز را برای تیم می دهم.

بپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، روز شنبه گفت این احتمال وجود دارد که لوکاکو به صورت قرضی فصل آینده در اینتر بماند، اما با توجه به اینکه باشگاه مادر، چلسی هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده است، آینده او همچنان نامشخص است.

شکی نیست که سن سیرو بار دیگر شورش رنگ و سر و صدا خواهد بود، زیرا دو پرچمدار ایتالیا روزهایی را که در میان نخبگان اروپا بودند دوباره زنده می کنند.

هواداران اینتر دلایل خوبی برای اطمینان از شانس تیم خود دارند زیرا آنها از بازی اول برتری سالمی دارند و در فرم عالی هستند.

– سرشان را خم کردند –

شاگردان سیمونه اینزاگی در هفت بازی متوالی پیروز شده اند، در این روند 20 گل به ثمر رسانده اند و با اعتماد به نفسی بازی کرده اند که در فصل غافلگیرکننده لیگ که در آن 11 بار شکست خورده است، بیشتر از هر تیم دیگری در سری آ اروپا نبوده است. جدول رده بندی

در همین حال، میلان پس از شکست شرم آور مقابل لاتزیو که پس از بازی بعد از بازی بین این تیم و مربی استفانو پیولی با حمایت خارج از خانه آنها به پایان رسید، در بازی روز سه شنبه با بی نظمی به میدان رفت.

پیولی و بازیکنانش به نشانه پشیمانی سرشان را خم کردند، در حالی که اولتراهای هاردکور میلان به این امید که سخنان آنها ممکن است چیزی را در بازی اول کم کند تشویق می کردند.

با این حال، با توجه به اینکه رافائل لیائو در بازی رفت از دست رفته بزرگ بود، بازگشت احتمالی وینگر پرتغالی در روز سه شنبه پس از مصدومیت از ناحیه ران بسیار بیشتر برای میلان خواهد بود.

لئو برای اولین بار از سال 2007، نقش مهمی در صعود میلان به چهار تیم آخر بازی کرد و هفته گذشته بدون او، قهرمان هفت دوره اروپا به شدت در خط حمله کمبود داشت.

پیولی روز شنبه گفت: “ما در حال انجام مسابقه ای هستیم که می تواند برای ما در تاریخ ثبت شود، باید باور داشته باشیم که می توانیم اینتر را شکست دهیم.”

در دو بازی گذشته به اندازه کافی خوب نبودیم، اما می‌توانیم خیلی بهتر بازی کنیم.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله