جیسون روی ستاره KKR به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در بازی مقابل RCB مجرم است.

جیسون روی، بازکننده کلکته نایت رایدرز (KKR) به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند در جریان بازی روز چهارشنبه خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در ورزشگاه M Chinaswamy، 10 درصد از هزینه های خود را جریمه کرد. آی‌پی‌ال گفت: «جیسون روی، بت‌باز نایت رایدرهای کلکاتا، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام. در بیانیه ای در روز چهارشنبه

بازکننده KKR یک ضربه خوب از 56 توپ روی 29 توپ داشت، اما پس از بیرون آمدن و ضربه زدن به یکی از ویکت ها با خفاش ناامید شد، که نقض قوانین رفتاری IPL بود.

آقای روی به نقض سطح 1 طبق ماده 2.2 قانون رفتار IPL اعتراف کرده است. در رابطه با تخلفات آیین نامه رفتار سطح 1، تصمیم داور مسابقه نهایی و لازم الاجرا است.» در ادامه بیانیه IPL آمده است.

با ورود به مسابقه، KKR پس از چهار شکست متوالی به پیروزی بسیار مورد نیاز دست یافت زیرا آنها RCB را در مسابقه 36 IPL 2023 شکست دادند.

56 (29) درخشان از جیسون روی و 48 هجومی از 21 توسط کاپیتان نیتیش رانا، KKR را به 200/5 رساند. وارون چاکرابورتی (3/27) و سویاش شارما (2/30) سپس توری را به دور خفاش‌های RCB چرخاندند زیرا KKR RCB را به 179/8 محدود کرد تا با 21 ران برنده شود.

در تعقیب 201، RCB شروعی درخشان داشت، زیرا ویرات کوهلی و فاف دو پلسیس بلافاصله وارد حمله شدند. کوهلی یک به سوم شد و در اولین توپ از اینینگ، با ضربه چهار خارج از توپ اول، از Vaibhav Arora فاصله گرفت، و سپس Du Plessis به شدت ضربه ای به ویکت در یک پای خوب کوتاه زد. پس از آن دو نفر پس از اومش یاداو به 19 رسیدند تا کوهلی یک کاور اضافی برای یک 4 بزند قبل از اینکه دو پلسیس اوور را با دو شش شش به پایان برساند.

نیتیش رانا در همان اوور سوم، سویاش شارما را وارد حمله کرد و اسپینر جوان با ویکت بزرگ دو پلسیس (17 بر 7) به تماس کاپیتان خود پاسخ داد و تنها در سه اور اوور او را در زمان طولانی گرفت.

کوهلی حرکت خود را با دو چهار گل از سویاش حفظ کرد، اما این بازیکن جوان در اوور برگشت تا شهباز احمد LBW را بگیرد و آن را 51 بر 2 کند. چاکرابورتی سپس ضربه محکمی به گلن ماکسول زد که در اواسط بازی پس از اینکه ضربه زن RCB با ضربه چهار توپ قبلی به او ضربه زد. این اولین بار در این فصل بود که RCB سه ویکت را در پاورپلی از دست داد زیرا در پایان شش اور اول به امتیاز 58/3 رسید.

پس از سه اور نسبتاً آرام، ماهیپال لومرور با زدن یک جفت شش ها از سونیل نارین امتیاز را افزایش داد و در نیمه راه امتیاز را به 96/3 رساند.

کوهلی سپس به پنجاه توپ خود رسید. لومرور (34 از 18) شش ضربه دیگر را از چاکرابورتی زد، اما اسپینر حیله‌گر به عقب برگشت و او در پای مربعی عمیق از توپ بعدی گرفتار شد. RCB یکی دیگر را در اوور بعدی از دست داد و بزرگ‌ترین اوور کوهلی (54 امتیاز از 37) زمانی که او به طرز فوق‌العاده‌ای در ویکت عمیق توسط ونکاتش ایر راسل گرفتار شد. کوهلی آن را به سختی به عمق میانی ویکت کشید، جایی که ایر به سمت چپ او حرکت کرد و یک توپ خوب گرفت.

دینش کارتیک و سویاش پرابهودسای 22 ران از 16 توپ اضافه کردند، اما اختلاط بین آنها باعث شد که پرابهودسای در اور پانزدهم جدا شد و سویاش شارما یک طلسم چشمگیر 4-0-30-2 را تکمیل کرد و تنها 6 را در آخرین اوور خود واگذار کرد.

با 56 توپ مورد نیاز برای 24 توپ، آندره راسل یک اور خوب زد، تنها 8 ران را واگذار کرد و ویکت هاسارانگا را تصاحب کرد. چاکرابورتی سپس به موفقیت مهمی دست یافت زیرا کارتیک (22 بر 18) در عمق میانی ویکت گرفتار شد. او تنها 4 گل را به خوبی دریافت کرد تا با 4-0-27-3 به پایان برسد.

نیاز به 44 امتیاز از 12، همیشه کار سختی بود و تیم میزبان موفق شد تنها 22 گل به ثمر برساند زیرا KKR با 21 ران برنده مسابقه شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله