“نمی توانم پسر تازه متولد شده ام را ببینم”: وارون چاکرابورتی احساسی پس از پیروزی در مسابقه مقابل RCB

وارون چاکرابورتی، اسپینر کلکته نایت رایدرز، در حالی که تیمش روز چهارشنبه در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 رویال چلنجرز بنگلور (RCB) رویال چلنجرز بنگلور (RCB) ویرات کوهلی را به عهده گرفت، با توپ بسیار عالی بود. وارون با ارقام 3 برای 27 در 4 اور، بازی را به سود تیمش برگرداند. با این حال، پس از پایان بازی، اسپینر مرموز احساساتی شد و گفت که او هنوز پسر تازه متولد شده خود را نخواهد دید.

چاکرابورتی که به دلیل عملکردش مقابل RCB به عنوان مرد مسابقه شناخته شد، این جایزه را به پسر تازه متولد شده خود تقدیم کرد. هنگامی که از او پرسیده شد چه زمانی می تواند کوچولو را ببیند، چرخنده KKR گفت: “بعد از IPL”.

او گفت: “دوست دارم این را به پسر تازه متولد شده ام که هنوز او را نمی بیند تقدیم کنم، دوست دارم این را به او و همسرم تقدیم کنم.”

هارشا بوگل، كارشناسي كه پس از مسابقه با او مصاحبه كرد، از ونك ميسور، مديرعامل KKR درخواست كرد تا اجازه دهد اسپينر برود و پسرش را در ميان دو بازي ببيند.

وارون در مورد بازی خود گفت که او از چالش های تیمش در این کمپین خوشش می آید.

بازی گذشته من 49 امتیاز کسب کردم و بازی خوبی در این مسابقه داشتم. چنین جنون در زندگی. (امسال) من بیشتر بر دقت تمرکز دارم تا تنوع بیشتر. من نمی خواستم تغییرات بیشتری اضافه کنم. من سخت کار کردم و می خواهم به AC Pratheepan اعتبار بدهم – او برای من و حتی برای آبیشک نایار کار کرد. من می خواهم از آنها تشکر کنم. من چالش (اورهای سخت بولینگ) را دوست دارم و نیتیش هر بار که از من می خواهد این کار را انجام دهم، توپ را به من می دهد، من آن را دوست دارم.

برد مقابل KKR به 4 بازی باخت آنها پایان داد و در رده هفتم جدول امتیازی IPL 2023 قرار گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله