اخراج ویرات کهلی همسر آنوشکا شارما را از شکار خیره کننده ونکاتش ایر شوکه کرد. نگاه کن

استادیوم ام چیناسوامی روز چهارشنبه برای رویال چلنجرز بنگلور زمین شکار خوشحالی نبود زیرا آنها در مسابقه IPL 2023 مغلوب نایت رایدر کولکتا شدند. در بهشت ​​ضربتی، KKR RCB را هدف 201 دوش قرار داد. تعقیب و گریز RCB با Virat Kohli و Faf du Plessis به خوبی شروع شد که به راحتی شکاف ها را پیدا کردند. اگرچه دومی ترک کرد، اما اولی با وجود سقوط ویکت ها در فواصل منظم در انتهای دیگر، به حمله خود ادامه داد. کوهلی نیم قرن پنجم خود در IPL 2023 را تنها با 33 توپ به ثمر رساند. اگرچه RCB در 12 اور چهار ویکت داشت، اما حضور کوهلی به این معنی بود که RCB شانس داشت.

با این حال، یک نقطه عطف در اولین توپ سیزدهم بر روی آندره راسل رخ داد. در مقابل یک توپ کوتاه، کوهلی در حالی که ونکاتش ایر به سمت چپ او شیرجه زد تا در عمق میدویک یک شکار خیره کننده بگیرد.

تماشا کنید – تغییر دهنده بازی: کوهلی پس از یک شکار خیره کننده از Iyer، مسابقه مقابل KKR را ترک می کند.

حتی آنوشکا شارما از اخراج ویرات شوکه شد.

در صحبت کردن در مورد بازی، کلکته نایت رایدرز پس از اینکه جیسون روی یک پنجاه پوند زد و با برد 21 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور، 50 پوند را به ثمر رساند، در مورد بازی صحبت کرد. بازکننده انگلیسی نمایش را با 29 توپ 56 رهبری کرد در حالی که خفاش‌بازان نایت رایدر کلکته به طور هماهنگ شلیک کردند تا در مجموع 200 بر 5 پیکار کنند، پس از اینکه ویرات کوهلی، کاپیتان RCB، تصمیم گرفت در لانه خانه‌شان کاسه کند.

اما دو اسپین وارون چاکرابورتی (24/3) و سویاش شارما (2/30) شروع به ایجاد هرج و مرج کردند قبل از اینکه آندره راسل (29/2) مقاومت کوهلی را برای محدود کردن RCB به 179 برای هشت نفر شکست.

این برد KKR (شش امتیاز؛ هشت مسابقه) را از نیمه انتهایی جدول به رده هفتم و بالاتر از هندی‌های بمبئی در جدول رده‌بندی رساند. یک کبریت در دستانم است.

RCB با هشت امتیاز از هشت مسابقه پنجم شد.

کوهلی که تیم را در غیاب Faf du Plessis رهبری کرد، توپ 34-54 را شکست تا امیدهای آنها را در تعقیب 201 دونده پس از سقوط ارزان قیمت دو پلسیس (17) و گلن ماکسول (5) زنده نگه دارد.

اما همه چیز از آنجا شروع شد که ونکاتش ایر در عمق میانی بازی را تغییر داد و کوهلی را از بازی راسل اخراج کرد.

او به سمت چپ شیرجه زد و واژگون شد، اما وقتی کهلی در کمال ناباوری به عقب رفت، توپ را محکم نگه داشت.

با نیاز به 86 توپ از 48 توپ، این به دینش کارتیک (22) واگذار شد تا به تعقیب و گریز آنها ادامه دهد، اما چاکرابورتی آخرین خنده را داشت وقتی که بت‌باز کهنه‌کار RCB را در راه سه بود و همه چیز به نظر می‌رسید. RCB.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله