جورج راسل توسط F1 Stardom به بازی دعوت شد ، زیرا حریفان خواستار ایجاد شرایط مناسب برای بازی هستند


رهبر تیم Toto Wolf روز دوشنبه پس از حمله به مرسدس در مسابقه بزرگ جایزه Sahir ، جورج راسل را با یک ستاره جدید استقبال کرد ، در حالی که رانندگان رقیب گفتند که او نیاز به فرمول یک را در یک شرایط بازی برابر تر نشان داده است. رئیس مرسدس ولف گفت ، بریتانیایی 22 ساله ، از جنگ با ویلیامز برای پیوستن به دفاع از لوئیس همیلتون ، قهرمان هفت بار Covid-19 ، بیش از حد انتظار بود و در آخر هفته ظاهر شخصی خود را از دست داد. راسل گفت که پس از نهم شدن “ناک اوت” شد ، و او خود را آماده پیروزی در برابر موانع نادر و پنچری دیررس دانست که باعث شد سرجیو پرز از Racing Point اولین پیروزی در مسابقه 190 را بدست آورد.

بوق تجاری

ولف گفت: “این آخرین تلاش برای پیروزی او نبود.” “این تازه آغاز یک افسانه است که امروز جواب نداد. من می گویم یک ستاره جدید متولد شد!”

در حالی که راسل لیاقت شناختن ولف را داشت ، دیگران خاطر نشان كردند كه وی تنها راننده ای نبود كه استعدادش یك سازوكار غیرقابل رقابت را پنهان می كرد.

کارلوس ساینز ، که با فراری مک لارن گره خورده است ، گفت: “جای تأسف است که پسری که آخر هفته برای P15 می جنگد ، ناگهان اگر او را سوار اتومبیل مسابقه کنی ، خودش را در یک عقب نشینی 20000 متری از تیر می بیند.”

“اگر چیزی وجود دارد ، برای من نشان می دهد که F1 فاقد آن است – اگر شما می توانید زمین بازی را تساوی دهید و به راننده اجازه دهید شرایط را بیشتر تغییر دهد ، نمایش بسیار باورنکردنی تری ایجاد می کند.

“در این مرحله ، اگر یک یا دو ثانیه از سرعت عقب باشید ، واقعاً نمی توانید دو دهم آخر راننده را ببینید که مهم است.”

هم تیمی او لاندو نوریس موافقت کرد و گفت: “بسیاری از رانندگان می توانند کار مشابهی را در مرسدس انجام دهند ، اما او اضافه کرد که قهرمان همیلتون از ویژگی های اضافی برخوردار است.

“نیاز به مرسدس”

وی گفت: “همه ما می توانیم اتومبیل ها را خیلی سریع رانندگی کنیم و شاید این فقط یک ماشین متناسب با جورج باشد و شاید برای بسیاری از رانندگان دیگر نیز متناسب باشد.”

“اگر می خواهید عنوان قهرمانی را بدست آورید ، باید در” مرسدس “بنشینید. بنابراین من فکر می کنم بسیاری از موتورسواران می توانند در بعضی از مسابقات به والتر (بوتاس) نبرد دهند یا به لوئیس (همیلتون) بپیوندند.

“اما لوئیس صفات زیادی دارد ، مانند استقامت در آخر هفته در قطب و مسابقات بدون نقص و بدون اشتباه – این ویژگی های چشمگیر او است.”

وی افزود که انتظار دارد در فصل آخر ابوظبی نوع دیگری از مسابقات در این هفته برگزار شود.

“فکر می کنم شاید یک داستان کمی متفاوت ببینید. این (Sahir) یک مسیر چهار دور است. اگر مسیری وجود دارد که راننده راحت تر می تواند سوار ماشین جدید شود و کار خاصی انجام دهد ، شاید اینجا باشد.”

ولف گفت راسل که پس از دو فصل حضور در ویلیامز اولین امتیاز خود در F1 را بدست آورد ، بیش از حد انتظار بود.

“او این کار را جمعه انجام داد ، شنبه آن را در مسابقات مقدماتی انجام داد و مسابقه اش باورنکردنی بود. روز ناراحت کننده ای نیست. روزی است که ما در یک تیم درس می خوانیم. ما یاد گرفتیم که راسل کسی است که در آینده می توانید روی آن حساب کنید این پتانسیل و تمام ترکیبات مورد نیاز یک ستاره آینده است. “

ولف اضافه کرد که باور اینکه راسل شایسته یک مکان در کنار همیلتون در فصل آینده است ، غیر واقعی است.

بالا رفته

ولف روز یکشنبه گفت: “او یک خلبان ویلیامز است ، با ویلیامز امضا کرده و رانندگان ما والتتری و لوئیس هستند.” “بنابراین در حال حاضر در این وضعیت واقع بینانه نمی بینم.

“من می دانم که اگر آنها در تیم حضور داشته باشند وضعیت جالبی خواهد بود و سوار شدن برای همه ما وحشی خواهد بود ، اما شاید در آینده این وضعیت را داشته باشیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله