به مسابقه استراحت برای المپیک 2024 در پاریس چراغ سبز نشان داده شد

به مسابقه استراحت برای المپیک 2024 در پاریس چراغ سبز نشان داده شد

رقص بریک ، اسکیت بورد ، موج سواری و صخره نوردی در المپیک 2024 تأیید می شود.© خبرگزاری فرانسه


Break dance یکی از چهار ورزش جدید همراه با اسکیت بورد ، موج سواری و کوهنوردی ورزشی بود تا چراغ سبز المپیک برای حضور در بازی های پاریس 2024 در روز دوشنبه به دست آید. چهار جلسه ورزشی در جلسه هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای تأیید برنامه پاریس 2024 گنجانده شد. اسکیت بورد ، کوهنوردی ورزشی و موج سواری قبلاً به برنامه بازی های المپیک 2020 توکیو اضافه شده است که پس از یک سال انتقال به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، در سال 2021 برگزار می شود.

بوق تجاری

Break dance ، که در کنار هیپ هاپ در South Bronx در نیویورک در دهه 1970 رشد کرد و از نظر ورزشی به طور رسمی به عنوان “شکستن” شناخته می شد ، در المپیک 2018 در بوینس آیرس به عنوان رئیس ظاهر شد ” نبردها “.

سرگئی چرنیشوف روسی ، ملقب به “زنبور عسل” ، در این مورد اولین مدال طلا را برای رقص بریک برای پسران به دست آورد و راما کاوای ژاپنی عنوان دختران را به دست آورد.

فدراسیون های ورزشی ، که از قبل دارای وضعیت المپیک هستند ، از تلاش برای افزایش تعداد مسابقات در ورزش های خود ناامید شده اند ، زیرا توماس باخ ، رئیس IOC گفت که هیچ یک از 41 رویداد پیشنهادی در پاریس وجود ندارد.

در حالی که برخی از ورزش ها جای برخی فعالیت ها را در اتاق های موجود گرفته اند ، باخ گفت که مسابقات مدال از 339 به 329 کاهش یافته است.

بالا رفته

باخ افزود که سهمیه ورزشکاران برای پاریس 10 هزار و 500 نفر از جمله افرادی که در چهار ورزش جدید شرکت می کنند تعیین شد.

این به معنای کاهش 600 بازی در توکیو به میزان 600 است ، در حالی که برابری جنسیتی برای اولین بار در تاریخ المپیک در پاریس حاصل می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله