توییت 9 ساله MS Dhoni پس از شکست CSK Run-Chase در برابر RR در فضای مجازی منتشر شد.

راجستان رویالز از ترس دیرهنگام MS Dhoni جان سالم به در برد زیرا ساندیپ شارما اعصاب خود را برای انکار کاپیتان سوپر کینگز چنای در شش توپ آخر بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در روز چهارشنبه نگه داشت. Dhoni که قبلاً 2 ششن در اوور زده بود، نتوانست ضربه سوم را بزند تا تیمش را شکست دهد. خط در دویستمین مسابقه Dhoni به عنوان کاپیتان فرنچایز Super Kings، او واقعاً سالها را به عقب برگرداند و نشان داد که هنوز توانایی پایان دادن به تعقیب را دارد. با این حال، پس از اینکه تیم Dhoni بازی را با 3 ران کمتر از مجموع راجستان به پایان رساند، توییت 9 ساله Dhoni در فضای مجازی منتشر شد.

Dhoni توییت کرد: “مهم نیست کدام تیم برنده می شود، من برای سرگرمی اینجا هستم.”

این بیانیه چهارشنبه شب به خوبی مورد استقبال طرفداران قرار گرفت زیرا Dhoni بیش از RR از CSK پیشی نگرفت اما سرگرمی های زیادی را با خفاش فراهم کرد.

در تعقیب 176، چنای 113 بر 6 بود که دونی (32) به جادجا (25) پیوست و این زوج 59 شکست ناپذیر را به دست آوردند، اما با سه ران از راجستان 175-8 عقب افتادند.

Dhoni 41 ساله با شکست دادن ساندیپ شارما برای دو شش توپ در فینال برگشت، در حالی که چنای برای بردن از شش توپ آخر به 21 توپ نیاز داشت.

اما بازیکن متوسط، که با دو توپ انداز عریض شروع کرد، اعصاب خود را حفظ کرد تا دو بازیکن یورک را بولد کند تا معجزه دونی و چنای را رد کند زیرا میزبان با نتیجه 172-6 به پایان رسید.

جاس باتلر کاپیتان انگلیس با 52 گل برتری کرد و نایب قهرمان سال گذشته راجستان را به مجموع برد که برای سومین برد این تیم در چهار مسابقه کافی بود و آنها را به بالای جدول 10 تیمی رساند.

باتلر توسط Devdutt Padikal (38) و Ravichandran Ashwin، که به آرامی شروع کرد اما در 30 ران کوتاه خود دو شش را شکست، کمک شد.

اسپینرهای راجستانی و ساندیپ سپس با هم ترکیب شدند تا چنای را محدود کنند، با اشوین 2-25 شگفت انگیز، از جمله ویکت کلیدی آجینکیا راهانه برای 31.

یوزوندرا چاهال، پاپ اسپینر، دو ضربه در یک اور زد، امباتی رایودو (یکی) و سپس دوون کانوی نیوزلندی را بلافاصله پس از اینکه اولین ویکت به عدد 50 رسید، حذف کرد.

آدام زامپا از راجستان که به جای باتلر وارد زمین شد، با چرخش پا گران تمام شد اما ویکت معین علی را به دست آورد.

Dhoni، زمانی که اولین تمام کننده بازی بود، در استادیوم MA Chidambaram با ضربه های چهار و شش زامپا و ضربه های بلندتر سروصدا به پا کرد، اما نرخ درخواست بسیار بالا باقی ماند.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله