در افکار “فینیشر” MS Dhoni به قول خودش

چه چیزی MS Dhoni را به یکی از بهترین تمام کننده ها در جهان تبدیل می کند؟ کاپیتان سابق هند در طول سال ها تعقیب و گریز قهرمانانه بی شماری را در بازی جنتلمن انجام داده است. با روزهای هندی‌اش، دونی همچنان نشان می‌دهد که روزهای کریکتینگ او پشت سر او نیست. چنای سوپر کینگز (CSK) دونی در دیدار چهارشنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 نتوانست به هدف 176 ران در برابر راجستان رویالز (RR) برسد، به اندازه کافی برای هواداران به نمایش گذاشته شد تا ببینند دونی چقدر تمام کننده خوب است. هنوز

“تالا” در سن 41 سالگی پس از اخراج آمباتی رایودو تنها برای یک ران‌اف 2 توپ، در اور هشتم قرار گرفت. در آن زمان، CSK در 14.1 اور 103 بر 5 بود و تکلیف دونی برای تسریع نتیجه و بردن تیم بدون دادن ویکت به خانه مشخص بود.

با وجود آسیب دیدگی شدید زانو، Dhoni در Chepauk آتش بازی کرد و 3 شش و 1 چهار ضربه زد، در حالی که Jadeja نیز با 15 توپ 25 خود همراهی خوبی داشت. اما کار در پایان بسیار زیاد شد، حتی برای اینکه Dhoni به او برسد.

Dhoni موفق شد در فینال اوور دو ماکسیمم را به ثمر برساند، اما او به 5 ران از توپ نهایی نیاز داشت و توسط یورک ساندیپ شارما خنثی شد.

هنگامی که از او در مورد “ذهنیت” پرسیده شد که او در پوشش های مرگ به چنین موقعیت های دشواری نزدیک می شود، دونی افکار خود را بیان کرد.

شما زمین بازی را می بینید، توپ انداز را می بینید و می بینید که او چه تلاشی می کند، بعد از آن شما فقط همان جا می ایستید و منتظر می مانید تا آنها اشتباه کنند، اگر آنها در مکان های خوبی توپ می زنند، برای آنها موفق باشید. من باید منتظر آن بودم و این چیزی است که برای من کارساز بوده است، شما باید قدرت خود را افزایش دهید و قدرت من این است که مستقیم ضربه بزنم.”

کلمه “پایان” برای مدتی مترادف با MS Dhoni بود. در حالی که عده‌ای فکر می‌کنند که آیا این فصل آخرین فصل دونی در IPL به عنوان بازیکن خواهد بود، با نمایش‌هایی مانند بازی مقابل رویالز، شکی نیست که «تالا» هنوز می‌داند که چگونه تیم‌ها را به حریف و هوادار تبدیل کند. ضربان قلب ضربه مرگش را از دست خواهد داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله