‘خلیفه IPL…’: بت زن سابق هند از کاپیتان PBKS، شیخار داوان به خاطر کاپیتانی اش تمجید کرد.

شیخار داوان، کاپیتان پادشاهان پنجاب© BCCI

پنجاب کینگز در بازی مقدماتی IPL 2023 شکست سنگینی را در برابر سان رایزر حیدرآباد متحمل شد. هنگامی که از خفاش‌کنندگان PBKS خواسته شد ابتدا ضربه بزنند، خفاش‌کنندگان PBKS نتوانستند ارائه دهند زیرا در 15 اور به 88/9 کاهش یافتند. تنها لطف نجات دهنده برای تیم، کاپیتان آنها شیخار داوان بود که از ابتدا مانند یک ارتش تک نفره ایستاد و مجموع را در 20 اور به 143 بر 9 رساند و در 99 توپ از 66 توپ شکست ناپذیر ماند. بعداً SRH به راحتی به هدف رسید. فقط در 17.1 اور. جدای از این، داوان تا به حال 225 ران در سه مسابقه به ثمر رسانده است و در حال حاضر دارنده نارنجی پوش این فصل است.

در حالی که PBKS برای بازی آتی خود مقابل گجرات تایتانز آماده می شود، محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی داوان را تمجید کرد و او را “خلیفه IPL” نامید که به عنوان نمونه تیم را رهبری می کند.

“بولینگ پنجاب کینگز خوب است. تیمی با بولینگ خوب شانس بیشتری برای به پایان رساندن در بین چهار تیم برتر IPL دارد. شیخار داوان خلیفه IPL است. او در فرم است و تیمش را به عنوان نمونه رهبری می کند. این شرایط باعث شده است که بیشتر شود. کایف در استار اسپورت گفت: شانس تیمش برای گذراندن مسیر طولانی در این فصل را افزایش داد.

PBKS همه آماده است تا روز پنجشنبه میزبان مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در زمین خانگی خود در موهالی باشد.

تیم تحت رهبری شیخار داوان از خدمات لیام لیوینگستون، بازیکن تیم ملی انگلیس محروم است که منتظر تایید هیئت مدیره خود به خاطر مصدومیتش بوده است. از آنجایی که او پس از دریافت مجوز به تمرینات این تیم پیوست، انتظار می رود اولین بازی فصل خود را مقابل جی تی انجام دهد.

تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پس از مواجهه با شکست در دست شوالیه سواران کلکته، جایی که رینکو سینگ با آخرین قهرمانی های خود تیتر اخبار را به خود اختصاص داد، وارد این درگیری خواهد شد.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای انجام این کار باید در مجموع خود را در برابر PBKS که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سخت‌ترین تیم‌ها برای شکست دادن است، کنار هم بکشند. . .

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله