توییت “شاه” LSG برای “شاهزاده” Shubman Gill، طرفداران Virat Kohli را یادآوری می کند

در آخرین بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023، “شاهزاده” شوبمن گیل “شاه ویرات کوهلی” را شکست داد و گجرات تایتانز رقیب بنگلور رویالز را از مسابقات حذف کرد. گیل، که بسیاری او را وارث ظاهری کوهلی در تیم کریکت هند می‌دانند، مورد ستایش چه کسی از دنیای کریکت قرار گرفته است. در حالی که اینترنت در برابر «شاهزاده» شوبمن گیل تعظیم کرد، غول‌های بزرگ لاکنو توییتی را منتشر کردند که توسط طرفداران RCB مثبت تلقی نشد.

طرفداران تیم کریکت هند ویرات کوهلی را پادشاه می نامند. LSG در توییت خود به دنبال تغییر برچسب با تاج گذاری Shubman Gill به عنوان “پادشاه” جدید بود. این توییت و واکنش طرفداران است:

“شاهزاده؟ او در حال حاضر پادشاه است.» LSG در توییتی نوشت.

با خفاش، گیل همچنان در سن 23 سالگی به رکورد شکنی ادامه می دهد و اکنون او پس از مسابقه بردش برای GT در مقابل RCB در روز یکشنبه به این شرکت نخبه پیوسته است.

با قرن خود، گیل به خفاش‌بازانی پیوست که یک فصل IPL را با بیش از 600 دوش قبل از 25 سالگی کامل کرده‌اند.

در فصل جاری، گیل 680 ران با میانگین 56.66 با نرخ ضربه 152.66 به ثمر رسانده است. در این فصل او دو قرن و چهار دهه پنجاه را با امتیاز برتر 104* به ثمر رساند. او دومین گلزن برتر این فصل است.

گیل همچنین چهارمین بتمن بود که در یک فصل IPL یک تن پیاپی به ثمر رساند. ویرات کوهلی این کار را خود در این فصل با یک قرن مقابل سانرایزرز حیدرآباد و جی تی انجام داد. شيخار داوان اولين بازيکني بود که در سال 2020 در قرن‌هاي متوالي گلزني کرد. جاس باتلر عملکرد چشمگیر خود را با تبدیل شدن به دومین ضربه زن موفق به گلزنی در سال 2022 تکمیل کرد.

این batsman جوان پنجاب همچنین اولین بازیکن هندی است که در یک سال تقویمی یک قرن در تست ها، ODIs، T20Is و IPL امتیاز کسب کرده است.

آیا همان طور که بسیاری از طرفداران فکر می کنند، شوبمن می تواند جانشین ویرات کوهلی باشد؟ در زمان مناسب مشخص خواهد شد. اما تا آن زمان، از این ظهور بسیار رضایت بخش «شاهزاده» کریکت هندی لذت ببرید.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله