وایادولید قهرمان بارسا را ​​شکست داد تا امیدهای خود را برای بقا تقویت کند

رئال وایادولید روز سه شنبه با پیروزی 3-1 مقابل بارسلونا قهرمان شد تا امیدهای خود را برای بقا در لالیگا تقویت کند. میزبان با قدردانی از پیروزی خود به رده هفدهم صعود کرد و به صورت مشروط با سه امتیاز از منطقه سقوط خارج شد. آندریاس کریستنسن مدافع بارسلونا در دقیقه دوم وایادولید را با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد. مهاجم کانادایی سیله لارین پس از اینکه اریک گارسیا گونزالو پلات را در محوطه بیرون آورد، گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و وینگر اکوادوری در نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند.

روبرت لواندوفسکی، بهترین گلزن لالیگا در مرحله نهایی یک گل برای کاتالان ها به ثمر رساند.

رافینیا وینگر بارسلونا در نیمه دوم زمانی که تعویض شد، حمایت خود را از وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید و هموطن برزیلی خود نشان داد.

وینیسیوس روز یکشنبه در ورزشگاه مستایا مورد آزار نژادپرستانه هواداران والنسیا قرار گرفت.

فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا پس از اینکه رافینیا پیراهن خود را درآورد تا پیامی را پس از تعویض آن نشان دهد، به DAZN گفت: “من نمی دانستم که او قرار است این کار را انجام دهد، اما فکر می کنم این پیام خوبی است زیرا نژادپرستی باید پایان یابد.”

بازیکنان هر دو طرف قبل از بازی به عنوان بخشی از ابتکار لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا، بنری با مضمون «نژاد پرستان از فوتبال خارج می‌شوند» در دست داشتند.

بازیساز جوان پابلو توره اولین بازی خود را در لالیگا برای بارسلونا انجام داد و عملکرد درخشانی داشت، اما تیمش در مجموع تنبل بود و دومین شکست متوالی را متحمل شد.

ژاوی به خبرنگاران گفت: “پابلو بازی خوبی داشت، او در پست خود خوب بود، پاس های خوبی ارائه کرد و ارتباط خوبی با روبرت داشت.”

مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان 26 لالیگا همچنان به دنبال ثبت کلین شیت در لالیگا است – او 25 بازی دارد و دو بازی باقی مانده است.

در نیمه اول بدشانس بودیم و به خاطر اشتباهات خودمان دو گل دریافت کردیم. ما یک هدف داشتیم، به آن رسیدیم و این باعث کاهش تمرکز شد.

ما فصل فوق العاده ای داشتیم، اما برای هوادارانمان و خداحافظی با (سرجیو) بوسکتس، باید بهتر عمل کنیم.”

– بسته شدن در –

رئال سوسیداد با برتری 1-0 مقابل آلمریا 10 نفره، یک قدم به لیگ قهرمانان فصل آینده رفت.

ضربه تاکفوسا کوبو در نیمه اول باعث شد تیم چهارمی ایمانال آلگواسیل با هشت امتیاز برتری نسبت به ویارئال رده پنجمی که چهارشنبه به مصاف کادیز برود.

لوئیس سوارز، مهاجم آلمریا در دقیقه 36 به دلیل تکل خشن روی مدافع رابین لو نورماند از زمین مسابقه اخراج شد.

کوبو، وینگر ژاپنی، گل خود را به‌خوبی به ثمر رساند و در وقت‌های تلف شده نیمه اول، از سمت راست وارد دروازه شد و در گوشه سمت چپ بالا پیچید.

الکساندر سارلو می‌توانست برتری لا رئال را در اواخر بازی دو برابر کند، اما ضربه‌ای به بیرون زد. آندر بارنتکسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

رئال سوسیداد از فصل 2013-2014 در رقابت‌های برتر اروپا بازی نکرده است و اگر ویارئال نتواند در هر یک از سه بازی اخیر خود پیروز شود یا خودش دو امتیاز دیگر کسب کند، می‌تواند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

با این شکست، آلمریا با چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، در رده پانزدهم قرار گرفت.

سلتاویگوی چهاردهم در خانه خیرونا به تساوی یک بر یک رسید و پنج امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله