“می خواهید برای MS Dhoni عنوان قهرمانی کسب کنید”: سورش راینا گفتگو با ستاره CSK را فاش می کند

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سال 2023 می تواند فصل آواز قو برای MS Dhoni باشد.© AFP

سورش راینا، بت‌باز سابق هندی، از کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) به خاطر تاکتیک‌های “ساده” او در برابر گجرات تایتانز (GT) در مسابقات مقدماتی 1 IPL 2023 در ورزشگاه MA Chidambaram در روز سه‌شنبه قدردانی کرد. CSK GT را با 15 ران شکست داد و به رکورد دهمین فینال IPL رسید. پس از پایان مسابقه، برنده 4 بار IPL گفت که کل ملت می خواهند که Dhoni در این فصل قهرمان IPL شود. راینا همچنین گفتگوی خود را با بازیکن ستاره CSK، Ruturai Gaikwad به یاد آورد. که به او گفت که کل تیم CSK می خواهد IPL را برای Dhoni برنده شود.

نگاه کنید چگونه آنها به فینال، 14 نهایی فصل 10 رسیدند، من فکر می کنم این یک دستاورد بزرگ است. MS Dhoni ساده بود. او سزاوار احترام است و روتوراج (گایکواد) به من گفت که CSK می خواهد برای دونی عنوان قهرمانی را کسب کند. راینا در حین صحبت در جیو سینما گفت: تمام هند می خواهند ببینند دونی برنده جایزه IPL می شود.

ما امروز دیدیم که شکست دادن چنای در این زمین بسیار دشوار است. هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود و به همین دلیل است که او را ماهندرا سینگ دونی می نامند.

قابل ذکر است، Dhoni قبلاً CSK را به چهار عنوان IPL هدایت کرده است. تنها روهیت شارما به عنوان کاپیتان جام های IPL بیشتری کسب کرده است (5).

پس از بازی، کاپیتان CSK، ام اس ثونی گفت که وقتی 8 تا 9 ماه دیگر بازنشسته شود، تماس خواهد گرفت زیرا عجله ای برای تصمیم گیری در مورد آینده وجود ندارد.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سال 2023 می تواند فصل آواز قو Dhoni باشد.

“نمی دانم، من 8 تا 9 ماه فرصت دارم تا تصمیم بگیرم. حالا چرا این سردرد رو بگیر زمان کافی برای تصمیم گیری دارم. در ماه دسامبر حراج کنید.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله