«تویت MS Dhoni» دیل استین دقایقی قبل از اخراج راویندرا جادجا در فضای مجازی پخش شد.

مهم نیست در کجای دنیا یا در چه مناسبتی، هوادارانی را نخواهید دید که اخراج بازیکن خود را تشویق کنند. اما این مورد در مورد راویندرا جادجا و سایر بت‌بازان رده پایین‌تر در چندین مورد در این فصل بوده است. خروج او اغلب برای جمعیت ضروری است تا MS Dhoni را در عمل ببینند. هنگامی که چنای سوپر کینگز مقابل کلکته نایت رایدرز قرار گرفت، پس از اخراج جادجا در تحویل چهارم 20 اوور، Dhoni این شانس را داشت که دو توپ آخر بازی را بازی کند و تشویق شدید طرفداران در Chepauk را برانگیخت.

نه فقط آنهایی که در استادیوم نشسته بودند، حتی دیل استین، بازکننده سابق آفریقای جنوبی، لحظاتی قبل از خروج Jadeja تبدیل به یک هوادار معمولی MS Dhoni شد و از او خواست که یکی از ویکت ها بیفتد تا کاپیتان CSK بتواند برای ضربه زدن بیرون بیاید.

Dhoni که در این فصل در رده 8 تیم CSK قرار داشت، تنها توانست در پایان مسابقه ظاهری کوتاه داشته باشد و تنها چند اینینگ انجام داد. صرفاً یک یا دو تحویل، طرفداران هرگز نمی‌خواهند بازی Dhoni را برای آخرین بار در دوران حرفه‌ای خود ببینند.

بنابراین، شعارهای خواستار ورود دونی با نزدیک شدن به پایان مسابقات و 41 سالگی هنوز بلندتر می شود.

در مقابل KKR، جدایی Jadeja با بلندترین تشویق ها همراه شد، زیرا “Tala” چنای به خفاش آمد. با این حال Dhoni در چند تحویل اخیر نتوانست کار زیادی انجام دهد و 2 ران از 3 توپ به ثمر رساند که یکی از آنها توپ بدون توپ بود.

در مورد این مسابقه، سوپر کینگز نتوانست جایگاه خود را در پلی آف تایید کند زیرا آنها با اختلاف 6 ویکت مقابل نایت رایدرز شکست خوردند. برای آخرین بازی قهرمانی فصل مقابل دهلی برنامه ریزی شده است، پیروزی چنای جایگاه آنها را در پلی آف تایید می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله