جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شد، کلاهک نارنجی و بنفش بعد از GT در مقابل SRH: گجرات تایتانز Seal Qualifier 1 Spot

بازیکنان گجرات تایتانز پیروزی خود را بر SRH جشن می گیرند.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز بار دیگر کلاس خود را در لیگ برتر هند در سال 2023 با شکست سان رایزر حیدرآباد به اثبات رساند تا اولین تیمی باشد که به پلی آف راه یافته است. در واقع، با 18 امتیاز از 13 بازی، GT به رهبری هاردیک پاندیا نیز جایگاهی در جمع دو تیم برتر کسب کرده است و در 23 می بازی Qualifier 1 را برگزار خواهد کرد. سان‌رایزرز حیدرآباد پس از شکست از 12 مسابقه 8 امتیازی شده و از رقابت‌های پلی آف خارج است. در حال حاضر، دهلی کپیتالز نیز از مرحله پلی آف خارج شده است. همه تیم های دیگر هنوز در مرحله پلی آف هستند.

n72o1oig

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

در لیست بالاترین دوش، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور با 631 دوش در 12 مسابقه در صدر جدول قرار دارد. با این حال، شوبمن گیل پس از اولین تن IPL خود فاصله را کاهش داده است و اکنون با 575 امتیاز در 13 مسابقه دوم است. دو بازیکن از گجرات تایتانز، محمد شامی و رشید خان هر کدام با 23 اسکالپ در امتیاز دهی پیشرو هستند.

در صحبت از بازی، شوبمن گیل اولین تیم قرن IPL خود را به دست آورد زیرا گجرات تایتانز با پیروزی قانع کننده 34 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه به اولین تیمی تبدیل شد که در پلی آف دوره کنونی جایگاهی را کسب کرد. گیل تنها با 58 توپ با 13 توپ و یک توپ 101 ضربه زد و 147 دوش برای ویکت دوم با سای سودارسان (47 توپ از 36 توپ) اضافه کرد تا علیرغم بازگشت دیرهنگام بوونشوار از Sunrisers Hyderabad Kumar GT را به 188 برای 9 برساند (5/ 30).

با خفاش، SRH هرگز در شکار نبود، زیرا آنها مدام ویکت‌های خود را در فواصل زمانی منظم از دست می‌دادند، که به 154 برای 9 عدد محدود می‌شد.

هنریش کلاسن (66 از 44) برای SRH انفرادی بازی کرد در حالی که محمد شامی (4/21) و موهیت شارما (4/28) هر کدام چهار ویکت گرفتند تا با توپ برای GT بدرخشند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله