آخرین بازی با شکست گجرات تایتانز هاردیک پاندیا با 4 ویکت به پایان رسید. با همکاری بوونشوار کومار. نگاه کن

در بیشتر بازی‌های گجرات تایتانز مقابل سان رایزر حیدرآباد، تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پس از اولین ضربه زدن، کنترل کامل بازی را در اختیار داشت. یک قرن درخشان توسط شوبمن گیل وجود داشت و سای سودارشان نیز آتش بازی هایی را ارائه کرد. به نظر می رسید همه چیز برای قهرمانان فعلی به آرامی پیش می رفت تا اینکه آخرین اتفاق رخ داد. بوونشوار کومار کهنه سرباز SRH زمانی که مهم بود GT چهار ویکت را در شش توپ از دست داد تا زیر 190 توپ محدود شود. سنتوریون گیل در اولین توپ گرفتار شد و پس از آن رشید خان برای یک اردک. اگرچه بوونشوار هت تریک را از دست داد، اما نقش مهمی در هت تریک تیم داشت زیرا عملکرد درخشان او نور احمد را از میدان به در کرد. سپس در پنجمین توپ آخرین اوور، بوونشوار توپ پنج ویکت خود را با ویکت محمد شامی تکمیل کرد.

تماشا کنید: Crazy Last Over در حالی که Pandya’s GT 4 ویکت را به لطف بوونشوار از دست می دهد

صحبت از بازی شد، شوبمن گیل اولین بار در قرن IPL خود را به ثمر رساند و با وجود بازگشت دیرهنگام بوونشوار کومار از Sunrisers Hyderabad (30/5) در روز دوشنبه، به تنهایی قهرمان مدافع گجرات تایتانز را به 188 برای 9 رساند. گیل تنها با 58 توپ 101 گل با 13 توپ چهار و یک توپ 6 گل زد و 147 دوش برای ویکت دوم با سای سودارسان (47 توپ از 36 توپ) اضافه کرد.

هر دو سودارسون و گیل سپس با مرزها برخورد کردند تا GT را در اور ششم به 65 برسانند.

گیل، به ویژه، در بهترین حالت خود در حمله بود، در حالی که او حمله را ادامه داد و کاپیتان SRH، آیدن مارکرام را برای دو چهار ضرب متوالی در اور هفتم کشید و قبل از اینکه در اور بعدی دو مرز دیگر به مارکانده بزند.

در پایان اوور دهم، GT 103 برای یک بود.

بعد از آن هرج و مرج به وجود آمد و گیل و سودارسان با چکش و انبر برای حفظ نرخ دویدن سالم بالای 10-14 حرکت کردند.

سودارسان در نهایت در اور پانزدهم، توسط تی ناتاراجان در نقطه عقب مانده از بولینگ مارک یانسن گرفتار شد.

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، دوام زیادی نداشت و بلافاصله راهو تریپاتی را گرفت تا بوونشوار دومین پوست سر خود را در روز تحویل دهد.

دیوید میلر در ضربه بعدی در حالی که سعی می کرد یک شوت بزرگ بزند به زمین رفت. راهول تواتیا نفر بعدی بود که SRH در چهار اوور چهار ویکت گرفت.

با این حال، گیل به کار خود ادامه داد و قرن خود را در 56 توپ با یک توپ طولانی در 19th بالا آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله