“تنها و غمگین بود”: کریس گیل سرانجام به ویرات کوهلی واکنش نشان داد که رکورد IPL خود را برابر کرد.

عکس فایل ویرات کوهلی و کریس گیل© BCCI/Sportzpics

ویرات کوهلی، فوق ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در بازی مقابل سان رایزرز حیدرآباد با زدن صد گل در لیگ برتر هند، تاریخ ساز شد. قرن کوهلی نقش مهمی در پیروزی امتیازات بنگالورو ایفا کرد، که برای بقای آنها در مسابقه پلی آف بسیار مهم بود. این شاهکار، کوهلی را با کریس گیل افسانه‌ای برای کسب بیشترین امتیاز سه رقمی در لیگ T20 هم سطح کرد. در حالی که طیف کریکت هند، شاهکار برجسته کوهلی را جشن می‌گرفت، حتی رئیس جهان هم‌تیمی سابق او در RCB را تحسین کرد.

تبریک می گویم جوان و به باشگاه بالاترین خالقان قرن خوش آمدید. غمگین بودم. من تنها و غمگین بودم. فکر کردم، “من به یک شرکت در بالا نیاز دارم.” حالا من او را گرفتم و می‌توانیم با ویرات صحبت کنیم.” گیل در روز جمعه در JioCinema گفت.

کوهلی در یک تعقیب و گریز عالی به 100 توپ از 63 توپ رسید، در حالی که RCB به تلاش خود برای پلی آف ادامه داد و هدف 187 را در برابر سان رایزرز حیدرآباد تعقیب کرد. کوهلی و کاپیتان فاف دو پلسیس (71) 172 امتیاز را برای جایگاه اول اضافه کردند که RCB با هشت ویکت برنده شد.

“من هرگز به اعداد گذشته نگاه نمی کنم. من در حال حاضر خودم را تحت فشار زیادی قرار می دهم. گاهی با اینکه ضربات بازی می کنم به خودم اعتبار نمی دهم. (بنابراین) برای من اهمیتی ندارد که دیگران چه می گویند. کهلی در جلسه ارائه پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره رکورد نه چندان خوبش مقابل SRH گفت.

کهلی که در اواسط دهه 130 با انتقادهایی به خاطر میزان ضربات خود مواجه شد، فراموش نکرد به مردم یادآوری کند که چگونه هدایت تیم خود را در کریکت فرنچایز و ملی بر عهده گرفته است.

وقتی خودتان در چنین موقعیتی هستید، می‌دانید که چگونه بازی‌ها را در کریکت برنده شوید. من این کار را برای مدت طولانی انجام داده‌ام، وقتی بازی می‌کنم، بازی‌ها را برای تیمم نمی‌برم. من به بازی کردن خود افتخار می‌کنم. با توجه به شرایط.” کوهی که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، گفت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله