سرخپوستان ناامید بمبئی چشم به یک برد بزرگ مقابل لو سانرایزرز حیدرآباد دارند تا شانس خود را برای صعود به پلی آف افزایش دهند.

هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌گانه بمبئی، در روز یکشنبه در مومبای که می‌تواند آخرین بازی آن‌ها در لیگ برتر هند در سال جاری نیز باشد، به دنبال یک برد بزرگ مقابل قاشق‌های چوبی Sunrisers Hyderabad در بمبئی هستند. در حالی که SRH قبلاً از مسابقه پلی آف حذف شده است، سرخپوستان آخرین فرصت بمبئی به دنبال بهترین استفاده از نمایش عالی خود در ورزشگاه Wankhede در این فصل هستند و شانس خود را برای صعود افزایش می دهند.

با چهار برد و دو باخت، MI مطمئناً از زمین خانگی خود نهایت استفاده را برده است و مردان روهیت شارما مایلند به کار خود ادامه دهند زیرا آنها آخرین شانس را برای بهبود نرخ خالص دوندگی خود (NRR) دارند.

برخلاف راجستان رویالز، که دور قهرمانی را با 14 امتیاز و NRR بالاتر 0.148 به پایان رساند، هندی‌های بمبئی می‌توانند یک امتیاز بهتر انجام دهند و با 16 امتیاز به پایان برسند، اما آنها همچنین باید برنده بزرگی باشند.

رویال چلنجر بنگلور که در حال حاضر در رتبه چهارم قرار دارد را می توان یک موقعیت برنده نامید زیرا آنها NRR 0.180 بهتر از MI (-0.128) و RR دارند.

RCB همچنین می‌تواند دو امتیاز حیاتی را در صورت شکست گجرات تایتانز به دست آورد، اما مهمتر از آن، تیم فاف دو پلسیس دقیقاً می‌داند که چه چیزی از آنها خواسته می‌شود زیرا آخرین بازی خود در دور لیگ را اواخر یکشنبه شب انجام می‌دهند.

شانس سرخپوستان بمبئی در صورت برد و باخت RCB افزایش می یابد و اگر هر دو در بازی یکشنبه خود برنده شوند، NRR وارد بازی خواهد شد. نیازی به گفتن نیست که باخت شانس MI را از بین می برد.

رقابت برای پلی‌آف IPL شاید سخت‌ترین رقابت امسال بود، به طوری که در دو روز آخر دور لیگ، سه نقطه از چهار مرحله پلی‌آف تعیین شد.

برای این موضوع، شانس کلکته نایت رایدرز بسیار اندک است، در حالی که دهلی کپیتالز، پنجاب کینگز و سان رایزرز حیدرآباد حذف شده اند.

برای تیم تحت رهبری روهیت، هدر ندادن موقعیت‌ها مانند دو بازی گذشته بسیار مهم است، که به گجرات تایتانز اجازه می‌دهد تا به شدت حاشیه شکست را کاهش دهد، با ۵ ران شکست مقابل لاکنو سوپر جاینتز و از دست دادن دو امتیاز. که در این مرحله حاوی b MI بالاتر از هر دو RCB و RR است.

بزرگترین نگرانی MI در زمین خانگی خود بازی بولینگ آنها بوده است، که چهار امتیاز در امتیاز 200 و نزدیک به یک پنجم در برابر RCB دریافت کرده است، و بازیکنان خود را تحت فشار شدید قرار داده است.

در چندین مورد، MI اجازه داده است که بازی ها به دلیل بولینگ ضعیف در هنگام مرگ از کنترل خود خارج شوند و کادر مربیگری و اتاق فکر تیم برای کسب نتایج بهتر این بار تحت فشار قرار خواهند گرفت.

علیرغم ضربه زدن روهیت به صورت گرم و سرد، MI batting به راحتی با چالش ها مقابله کرده است و انتظار می رود افرادی مانند Suryakumar Yadav، Tim David، Cameron Green، Ishan Kishan و Nehal Wadhera با SRH مبارزه کنند. بازیکنان

روهیت پس از پشت سر گذاشتن پنج امتیاز تک رقمی، از جمله دو صفر، سعی کرد در دو بازی آخر خود با 18 توپ 29 و 25 توپ 37 به عقب برگردد. MI امیدوار است که کاپیتان آنها در بازی کرانچ به شدت شلیک کند.

با این حال، بدون هیچ چیز برای از دست دادن، SRH به دنبال این است که در اوج به پایان برسد و بسیاری از کارهای خوبی را که در برابر RCB در آخرین رویارویی خود انجام دادند، تکرار کند.

قرن باشکوه هاینریش کلاسن در این IPL برای SRH خیلی دیر به پایان رسید، اما نگاهی اجمالی به آنچه که آنها می توانند با خفاش انجام دهند را نشان داد، اگرچه از سوی دیگر، قهرمانان 2016 فاقد تمرکز و قدرت آتش بودند.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، کریس جردن، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان (T)، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مدوال، رایلی مردیث ، شمس مولانی، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک وارما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

Sunrisers حیدرآباد: آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو جانسن، فاضالحق فاروکی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی. ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگاروال، هاینریش کلااسن، مایکانیل مارکانده، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سنویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکیل حسین و آنمالپریت سینگ.

موضوعات مطرح شده در این مقاله