آرجون تندولکار کشتی بازو در تمرین پیش از تصمیم گیرنده IPL 2023. تماشا کنید

تماشا کنید: آرجون تندولکار برای کشتی بازو قبل از تصمیم گیرنده IPL 2023 تمرین می کند

آرجون تندولکار MI Pacer© توییتر

هندی‌های بمبئی پس از شروع فراموش‌نشدنی کمپین IPL 2023، شرایط را کاملاً تغییر دادند تا به یکی از قوی‌ترین تیم‌های این فصل تبدیل شوند. قهرمانان پنج دوره اکنون در آخرین بازی خود در مرحله لیگ در روز یکشنبه به مصاف سان رایزر حیدرآباد خواهند رفت و به یک برد راحت امیدوارند تا شانس حضور در پلی آف را داشته باشند. تیم تحت رهبری روهیت شارما قبل از درگیری آنها در سالن بدنسازی عرق ریخته است، اما چیزی که توجه همه را به خود جلب کرده است مسابقه کشتی بازو آرجون تندولکار است.

در ویدئویی که در حساب توییتر MI به اشتراک گذاشته شده است، آرجون، پسر اسطوره هندی ساچین تندولکار، در حال آزمایش قدرت خود با شرکت در یک مسابقه کشتی بازو در طول جلسه بدنسازی تیم دیده شد. به غیر از آرجون، افرادی مانند سوریاکومار یاداو و ویشنو وینود در حال بلند کردن وزنه قبل از مسابقه SRH دیده شدند.

قبل از درگیری مقدماتی MI علیه لاکنو سوپر جاینتز، آرجون فاش کرد که توسط یک سگ گاز گرفته شده است. جالب است که ببینیم آیا او در مقابل SRH شانس پیدا می کند یا خیر.

او در این فصل در چندین بازی برای قهرمانان 5 دوره حضور داشته است. جوان همه کاره در 4 مسابقه 3 ویکت با میانگین 30.66 و نرخ اقتصادی 9.35 گرفت. آرجون در این فصل فرصت زیادی برای زدن خفاش نداشته است و 13 دوش را در یک پیاده روی با خفاش واگذار کرده است.

با چهار برد و دو باخت، MI مطمئناً از زمین خانگی خود نهایت استفاده را برده است و مردان روهیت شارما مایلند به کار خود ادامه دهند زیرا آنها آخرین شانس را برای بهبود نرخ خالص دوندگی خود (NRR) دارند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله