با نگاهی به پلی آف برت، ویرات کوهلی و فاف دو پلسیس می توانند برای RCB مقابل تاپرز جی تی کلیدی باشند.

رویال چلنجرز بنگلور با انجام آخرین بازی مرحله لیگ IPL، وقتی یکشنبه در بنگلور به مصاف گجرات تایتانز، رهبران گجرات تایتانز می‌رود، دقیقاً می‌داند که برای واجد شرایط شدن در پلی آف چه چیزی از آنها لازم است. با اینکه ویرات کوهلی به فرم عالی بازگشته است و کاپیتان فاف دو پلسیس با بیش از 600 دوش در این فصل تیم را رهبری می کند، RCB امیدوار است دو نفره افتتاحیه خیره کننده خود در این بازی که باید برنده شوند برای آنها ارائه دهد. چلنجرز بنگلور رویالز که در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد، همچنین نسبت دوندگی خالص (NRR) بهتری 0.180 نسبت به هندی های بمبئی (-0.128) دارد که در اولین بازی یکشنبه با سان رایزرز حیدرآباد و راجستان رویالز روبرو می شوند.

جدای از بازی در مقابل تماشاگران خانگی دوست داشتنی که در روز یکشنبه آنها را با صدای بلند تشویق می کنند، مزیت دیگر تیم دوپلسی این است که آنها در آخرین بازی دور لیگ یکشنبه شب حضور دارند و تا آن زمان RCB نتیجه بازی را خواهد فهمید. دوئل بین MI و SRH در بمبئی.

با این حال، اگر آنها به قهرمان فعلی گجرات تایتانز ببازند، تیمی قدرتمند بدون هیچ شک و تردیدی که به طور تحسین برانگیزی توسط ستاره همه جانبه هاردیک پاندیا در طول فصل رهبری می شود، که پاداش آن یک پایان برتر است، هیچ معنایی نخواهد داشت. مرحله با شانس واقعی برای حفظ عنوانی که در اولین فصل خود به دست آوردند.

در حالی که گجرات تایتان ها با 18 امتیاز پس از پیروزی در 9 مسابقه و باخت در 4 بازی، در صدر جدول هستند، RCB در امتیازات قبل از بازی در استادیوم M Chinaswamy با MI، RR مساوی است.

با رفتن به این بازی، هر دو تیم به پیروزی های بزرگی دست می یابند با GT بر سان رایزرز حیدرآباد با 34 ران و RCB بر قهرمان سال 2016 با هشت ویکت پس از صد درخشنده کوهلی، ششمین مجموع او در IPL.

RCB مطمئناً از روشی که آنها هدف 186 را در حمله قبلی خود علیه SRH تعقیب کردند، با شلیک کوهلی و Du Plessis اطمینان حاصل می کند.

با این حال، بازی مقابل GT با توجه به منابعی که حریفان RCB در اختیار دارند و اعتماد به نفسی که در مسابقات خود دارند، یک بازی کاملاً متفاوت با توپ خواهد بود.

جالب است که ببینیم مثلث کوهلی، دو پلسیس و گلن ماکسول در برابر GT چگونه عمل می کنند.

دو پلسیس از آفریقای جنوبی، که کلاه نارنجی را برای بیشترین امتیاز در اختیار دارد، در 13 بازی 631 دوش انجام داده است. او همچنین در جدول برای تعداد شش ضربه (34) رهبری می کند. این در حالی است که کهلی با 438 دوش در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

با این حال، اتکای بیش از حد RCB به کوهلی، دو پلسیس و ماکسول یک دلیل اصلی برای نگرانی بود و اگر بازیکنان GT موفق شوند در مراحل اولیه شکست بخورند، بازدیدکنندگان آس‌ها را حفظ خواهند کرد.

محمد سراج بهترین بازیکن RCB در این فصل بوده است و در کنار وین پارنل، بار دیگر باید مسئولیت هدایت حمله بولینگ آنها را بر عهده بگیرد.

با توپ، آنها در مقابل بازیکنانی مانند شوبمن گیل، وریدیمن ساها، دیوید میلر، راهول تواتیا و کاپیتان جی تی پاندیا قرار خواهند گرفت.

مانند کوهلی، گیلو، که به عنوان جانشین ماشین دهلی در نظر گرفته می شود، نیز یک قرن از راه می رسد و به دنبال ایجاد لحن در برابر RCB خواهد بود.

مبارزان باتجربه ای مانند محمد شامی، رشید خان و موهیت شارما یک حمله بولینگ بسیار رقابتی برای GT تشکیل می دهند، اما آنها در مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که از یکی از بهترین های بازی تشکیل شده است.

در مورد آب و هوا، احتمال بارش باران وجود دارد که RCB و طرفداران آنها را خوشحال نمی کند.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بهنداج، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک (TD)، سیذارت کاول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، محمد واین سیراج، پارنل، هارشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، کیدار جاداو.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهانتکانده ، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودین اسمیت، کی. اس. بهارات، شیوام ماوی، اورویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله