تصمیم Krunal Pandya برای ترک زمین در طول بازی LSG vs MI توسط یک کاربر توییتر به عنوان “تقلب” نامیده شد. پاسخ R. Ashwin تند است

مارکوس استوینیس در مسابقه IPL 2023 روز سه شنبه در لاکنو سوپر جاینتز به رهبری Krunal Pandya را در برابر هندی های بمبئی شکست ناپذیر 89 برد. در حالی که استوینیس با چکش و انبر بازی می کرد، پاندیا در نقش اصلی نیز محکم به نظر می رسید. او در پایان اوور شانزدهم از 42 توپ 49 ضربه می زد که می توانستید لنگیدن او را ببینید. او قبل از شروع بازی بعدی زمین را ترک کرد. در حالی که قوانین ضربه زدن را مجاز می‌کند که در آن ضربه‌زن می‌تواند خود را در هر زمانی در طول اینینگ اعلام کند، این سردرگمی وجود داشت که آیا Krunal Pandya مجروح شده یا خارج شده است.

حتی آر اشوین اسپینر هندی در توییتی نوشت: “بازنشسته؟ #LSGvsMI #KrunalPandya”

توییتر پاسخ کوبنده‌ای از کاربر دارد که گفت: «کلاهبرداری کامل»

که اشوین در مورد آن اظهار نظر کرد: «قوانین اجازه می‌دهند! هیچ فریبکاری وجود ندارد”

پاندیا بعداً در حالی که LSG بولد می‌کرد، به میدان آمد تا تیم را رهبری کند.

مارکوس استوینیس قدرت خود را در مسیر رسیدن به بهترین 89 دوران حرفه‌ای خود نشان داد که در IPL حضور نداشت، زیرا غول‌های بزرگ لاکنو پس از شروعی متزلزل بهبود یافتند و در روز سه‌شنبه مقابل هندی‌های بمبئی در زمینی دشوار، امتیاز 177 برای سه را ثبت کردند. پس از اینکه LSG در اور هفتم خود را در 35 برای سه در اور هفتم دید، استوینیس در تلاش شجاعانه خود با 47 توپ، 7 شش را شکست و با کاپیتان کرونال پاندی (49 بازیکن خارج از بازی) در 82 دویدن ایستاد.

همانطور که در طول فصل اتفاق افتاده است، batsmen ها در سطح دو مرحله ای کار سختی داشته اند.

LSG تماس مشکوکی برای ترک بازیکن اصلی فصل خود، کایل مایرز، برقرار کرد و این انتقال کارساز نبود. دیپک هودا (5) با یک توپ کندتر از جیسون بهرندورف، به جای او در بالای صفحه، خنثی شد. توپ بعدی از بازوی چپ منحرف شد و پراک منکد به سختی ویکت را لمس کرد و سعی کرد به سمت ویکت بدود. نفر سوم

اوضاع برای LSG زمانی بدتر شد که کوینتون د کوک (16 بر 15) در اور هفتم سقوط کرد تا تیم میزبان در اور هفتم متحول شود.

دی کوک به دنبال گوگلی از پیوش چاولای حیله گر رفت اما در نهایت پشت سرش گرفتار شد.

این مسئولیت بر عهده استوینیس و کرونال عالی بود تا اینینگ‌ها را احیا کنند و آنها این کار را با یک موضع محکم انجام دادند، قبل از اینکه دومی پس از تحمل کمی ناراحتی در اوور شانزدهم بازنشسته شود.

پس از آن، همه استوینیس بودند که اینینگ های خود را با شش های بزرگ از اسپینرهای هریتیک شوکین و چاولا در اورهای متوالی شروع کردند.

ضربه زدن در شرایط حاکم دشوار بود اما استوینیس از قدرت بی رحم خود برای بدست آوردن مرزها و شش ها استفاده کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله