ترولرهای آکاش چوپرا، بازیکن سابق کریکت را به دلیل اظهارات ادعایی بدون ضربه روهیت شارما مورد انتقاد قرار داد.

از زمان شروع لیگ برتر هند (IPL) 2023، روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برای رسیدن به فرم تلاش کرده است. روهیت با تنها نیم قرن فعالیت در 10 مسابقه، شاید بی‌نقص‌ترین بازیکن در این فرنچایز بود. پس از اینکه او دومین اردک متوالی خود را در روز شنبه در مقابل چنای سوپر کینگز ساخت، دویدن بی‌ثمر روهیت با خفاش به بحث رسانه‌های اجتماعی تبدیل شد. در واقع، اظهار نظر ادعایی کریس سریکانث، بازیکن سابق کریکت هندی نیز در رسانه های اجتماعی منتشر شد و واکنش های شدیدی را برانگیخت.

در حالی که نظرات مثبت و منفی طرفداران همچنان یک اتفاق روزمره در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، اظهار نظر ادعایی Srikanth مورد پسند بسیاری قرار نگرفت.

حتی آکاش چوپرا، کریکت‌باز سابق هندی، تبدیل شدن به «ترولر» توسط بازیکنان سابق کریکت را محکوم کرد.

وقتی بازیکنان سابق کریکت نقش «ترولرها» را بر عهده می گیرند، می دانید که به پایین ترین حد خود رسیده است. نادر،» چوپرا در توییتر خود نوشت.

Srikanth، در اظهار نظر در مورد بازی MI و CSK، ظاهراً گفت: “شارما را نزن.” روهیت شارما باید نام خود را به «NO HIT SHARMA» تغییر دهد، من حتی اگر کاپیتان MI بودم، او را در ترکیب XI بازی نمی‌کردم.»

روهیت در 10 مسابقه این فصل تنها 184 ران با میانگین 18.40 به ثمر رسانده است. او حتی در بازی مقابل CSK موقعیت ضربه زدن خود را تغییر داد و به شماره 3 سقوط کرد، اما به دلیل اردک اخراج شد.

در مورد خودش و تیمش، کاپیتان MI بعد از بازی گفت: «در همه جا، حدس می‌زنم (چه اشتباهی رخ داد) ما به اندازه کافی خوب نبردیم، به اندازه کافی دوندگی نکردیم تا بازیکنان بتوانند دفاع کنند. ما فقط کاری را انجام می‌دادیم که فکر می‌کردیم راحت بود (به 3 رسید)، پس از اینکه متأسفانه تیلاک وارما را از دست دادیم، به ضربه زدن هندی در وسط اورها در مقابل چرخش نیاز داشتیم، اما ما سه ویکت را برای تنها 16 ران از دست دادیم.

او خیلی خوب بولینگ می کند (درباره پیوش چاولا)، سایر توپ گیران باید دور او جمع شوند، این چیزی است که تیم به آن نیاز دارد، همه باید پا به جلو بگذارند و کمک کنند. ما در این فصل آن برتری خانگی را نداریم، همه ما در خانه برد و باختیم، باید هر سه قسمت بازی را انجام دهیم، دو بازی بعدی را در خانه انجام خواهیم داد، خواهیم دید که چطور پیش خواهد رفت. “

هندی های بمبئی در رده ششم جدول امتیازی همچنان در رقابت خوبی برای صعود به پلی آف هستند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله