آیا دینش کارتیک مقابل دهلی کپیتالز «مسدود زمین» شد؟

رقبای سلطنتی بنگلور (RCB) همان «لمس پایانی» را از دینش کارتیک که باعث شد این فرنچایز فصل گذشته AB de Villiers را تقریباً فراموش کند، پیدا نکرده‌اند. ضربه‌گیر دروازه‌بان دروازه‌بان برای دوندگی‌ها تلاش می‌کرد و حتی در چند دوی قابل اجتناب در اوورهای میانی، در مرکز صحنه قرار گرفت. در بازی مقابل دهلی کپیتالز، کارتیک تنها توانست 11 دوش از 9 توپ را قبل از اخراج انجام دهد. با این حال، اگر به نظر می رسید که او در طول یک مسابقه “مسدود زمین بازی می کند” می توانست دستور راهپیمایی را زودتر دریافت کند.

Karthik چندین قسمت از ارتباط نادرست داشته است و هزینه بیشتر این اشتباهات را شریک زندگی او تقبل کرده است. با این حال، روز شنبه، Karthik تقریباً فرار کرد و سعی کرد دزدکی وارد شود. اما در نهایت او با دویدن به خط زمین در حالی که سعی می کرد توپ و کنده ها را پرتاب کند، ویکت خود را نجات داد.

از نظر قوانین، اگر بازیکنی بخواهد حواس طرف مقابل را منحرف کند یا با حرکات بدن یا کلام، حواسش را پرت کند یا مزاحمتی ایجاد کند، می تواند به دلیل ایجاد مانع از زمین مسابقه اخراج شود.

قانون MCC 37.1.1 در مورد انسداد زمین می‌گوید: «هر ضربه‌ای بیرون است، به جز مواردی که در بند 37.2 ارائه شده است، و در حالی که توپ در حال بازی است، او عمداً سعی کند مانع یا منحرف کردن توجه بازیکن در زمین شود. کلمه یا عمل.’

نکات برجسته از مسابقه نشان داد که Karthik کمی مسیر خود را به سمت چین تغییر داده است، و تلاش های فرار را برای طرف زمین سخت تر می کند.

کاپیتان دی سی دیوید وارنر نیز به نظر می رسید که به خاطر عمل خود به Karthik ضربه بزند. اما استرالیایی ترجیح داد به دنبال “موانع کارتیک در زمین” نباشد. اگر میزبان درخواست تجدید نظر می کرد، داور سوم می توانست ویکت بنگالورو را به پاویون برگرداند.

در مورد مسابقه، فیل سالت در حالی که دهلی کپیتالز رویال چلنجرز بنگلور را با 7 ویکت شکست داد، توپ را به نمایش گذاشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله