به‌روزرسانی امتیاز زنده GT vs LSG، IPL 2023: GT به دنبال افزایش برتری در برابر LSG آسیب دیده است

به‌روزرسانی‌های زنده GT در مقابل LSG: GT در مقابل LSG© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده GT vs LSG IPL 2023: گجرات تایتانز روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد در مسابقه IPL 2023 به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت. زمانی که مدافعان قهرمانی به مصاف LSG بروند، این یک آزمون عقلانی بین برادران پاندیا – هاردیک و کرونال – خواهد بود. در حالی که هاردیک چندین بار کاپیتان تیم هند بوده و برای دومین سال مسئولیت GT را بر عهده دارد، کرونال تیم کریکت داخلی بارودا را رهبری کرده است و در غیاب کاپیتان معمولی KL Rahul به نقش کاپیتان LSG ارتقا یافته است. هر دو اولین برادرانی بودند که کاپیتان تیم ها در IPL بودند. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به روز رسانی زنده مسابقه IPL 2023 بین GT و LSG به صورت زنده از استادیوم نارندرا مودی، احمدآباد آمده است:







  • 14:52 (IST)

    GT vs LSG Live Score: گزارش انتقال

    “این زمین نامی دارد که کاملاً مترادف با هند است و از عظمت اینجا در وسط الهام گرفته شده است. 74 متر پایین، 63 و 68 در مربع است. این زمین شماره 7 است و هیچ دست و پا در اینجا وجود ندارد. ، فقط گرم کنید. چمن خیلی کم است و کمی قهوه ای تیره به نظر می رسد اما به دلیل گرما خشک می شود و برای ضربه زدن خوب است. ما دیده ایم که هم اسپینرها و هم پیسرها در این نقطه ویکت می گیرند. میانگین اینینگ های اول 179 است اما در طول یک روز بازی می تواند کمی پایین تر باشد. هرچه پیش می رویم، ممکن است خشک شود و کمی کندتر شود.”

  • 14:23 (IST)

    امتیاز زنده GT vs LSG: Jaydev Unadkat غایب است

    راهول که در بازی مقابل RCB لنگان از زمین خارج شد، خود را برای ادامه فصل رد کرد زیرا به جراحی روی لگن نیاز دارد. برای اضافه کردن به دردسرهای آنها، پیسر جایدف اونادکات نیز پس از آسیب دیدگی شانه، در این IPL از میادین دور خواهد بود.

  • 14:14 (IST)

    امتیاز زنده GT vs LSG: LSG امتیازات را با CSK به اشتراک گذاشت

    LSG که با 11 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، پس از باخت به رویال چلنجرز بنگلور و تساوی بدون گل مقابل CSK وارد مسابقه شد.

  • 14:12 (IST)

    GT vs LSG Live Score: LSG با مصدومیت برخورد می کند

    تحت هدایت هاردیک، GT با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. از سوی دیگر، کرونال، LSG را در یک بازی فشرده مقابل چنای سوپر کینگز رهبری کرد. او وظیفه دارد روحیه جنگندگی تیمی را که کاپیتان معمولی و آهنگساز خود جایدو اونادکات را از دست داده است، بالا ببرد.

  • 14:11 (IST)

    GT vs LSG، Live Score: Brothers in War

    این یک آزمایش عقل بین برادران پاندیا – هاردیک و کرونال خواهد بود. در حالی که هاردیک چندین بار کاپیتان تیم هند بوده و برای دومین سال مسئولیت GT را بر عهده دارد، کرونال تیم کریکت داخلی بارودا را رهبری کرده است و در غیاب کاپیتان معمولی KL Rahul به نقش کاپیتان LSG ارتقا یافته است. هر دو اولین برادرانی بودند که کاپیتان تیم ها در IPL بودند.

  • 14:01 (IST)

    GT vs LSG Live Score: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز و لاکنو سوپر جاینتز از استادیوم نارندرا مودی احمدآباد خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله