“به اندازه هر بتمن در هند ماهر”: شین واتسون حاضر نیست از ستاره دی سی در آتش دست بکشد

شین واتسون، بازیکن افسانه‌ای استرالیایی، از پریتوی شاو، بت‌باز هندی، که پس از ماه‌ها گلزنی در کریکت داخلی در لیگ برتر هند (IPL) با مشکل مواجه شده است، حمایت کرد و گفت که این بت‌باز جوان به اندازه هر ضربه‌ای در هند ماهر است و باید. مجاز به استفاده کامل از آن بدون ترس از خطا یا اخراج باشید. شاو که در جریان باخت دهلی کپیتالز مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شد، پس از اینکه در طول بازی به میدان نرفت، سرد به نظر می رسید و به خاطر اردک از دستش خارج شد.

او تاکنون تنها 34 ران در پنج اینینگ در IPL 2023 به ثمر رسانده است و دو رقمی هم رقم خورده است. حضور بی حاصل او در IPL نیز ممکن است او را از تیم ملی دور کند. شاو آخرین بار در 25 ژوئیه 2021 در یک مسابقه بین المللی T20I مقابل سریلانکا نماینده هند بود.

واتسون، که دستیار مربی پریثوی در کپیتالز است، به نقل از ICC، گفت: “مذاکرات با پریتوی واقعاً فقط برای داشتن آزادی بیرون رفتن و اعتماد به مهارت های او بود.”

“پریتوی به اندازه هر بت زن در هند ماهر است. واتسون افزود: مهمترین چیز برای او این است که همچنان به خود اجازه دهد به آن مهارت ها دسترسی داشته باشد، بدون ترس از اشتباه کردن یا شکستن.

پریتوی در سال 2018 برای هند وارد صحنه شد و یک قرن در اولین بازی آزمایشی خود مقابل هند غربی گلزنی کرد. او همچنین در همان سال کشورش را در جام جهانی زیر 19 سال به پیروزی رساند. پس از آن او به بازی در تمام فرمت ها برای هند ادامه داد.

او نماینده هند در پنج آزمون بود و در نه اینینگ 339 دوش به‌طور میانگین بالای 42، با یک قرن و دو دهه پنجاه به ثمر رساند. او همچنین شش بازی ODI را انجام داد که در شش مسابقه 189 ران به ثمر رساند و میانگین امتیاز 31.50 را با امتیاز 49 به دست آورد. او همچنین یک بازی T20I انجام داد که در آن یک اردک به ثمر رساند.

واتسون واقعاً می خواهد شاو فرصتی برای تکرار کلاس خود داشته باشد و می خواهد کسانی که او را دنبال می کنند به او و توانایی هایش ایمان داشته باشند.

بازیکنانی مانند پریتوی فقط از درخت نمی‌افتند. واتسون گفت: “شما اغلب با کسی که چنین مهارتی دارد برخورد نمی کنید، بنابراین ما فقط می خواهیم تا جایی که می توانیم به او کمک کنیم تا به او اجازه دهیم مهارت های ضربه زدن باورنکردنی خود را به نمایش بگذارد.”

این یک تقویت واقعی بزرگ است که ما به عنوان یک گروه مربیگری به او می دهیم زیرا همه می دانیم که او چه مهارتی دارد. وقتی او در بهترین حالت خود ضربه می زند، می تواند بهترین توپ گیران را در هر شرایطی شکست دهد.» واتسون افزود.

دی سی در انتهای جدول امتیازات IPL قرار دارد و تمام پنج بازی خود را تاکنون باخته است. آنها بازی بعدی خود را در روز 20 آوریل در ورزشگاه آرون جیتلی دهلی مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) برگزار خواهند کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله