روهیت شارما به عنوان جایگزین ضربتی وارد می شود

درگیری لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین هندی‌های مومبا و نایت رایدرهای کلکته صحنه‌های شگفت‌انگیزی را ایجاد کرد که کاپیتان فرنچایز روهیت شارما به‌عنوان یار تعویضی در جریان ضربات تیم وارد زمین شد. روهیت در ابتدای مسابقه جزو یازده تیم نبود و سوریاکومار یاداو، کاپیتان ایستاده، پیشنهاد کرد که کاپیتان “شکم” دارد. با این حال، پس از پایان ضربات KKR با 185 دوش روی تخته، روهیت در کنار ایشان کیشان به عنوان “جایگزین ضربه” ظاهر شد.

وقتی از سوراجکومار در مورد غیبت روهیت سؤال شد، او دلیل آن را «شکم» عنوان کرد. با این حال، سوال آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می رسید دشوار نیست. روهیت احتمالاً برای بازی آماده نبود اما آماده بود تا مهارت های خود را با خفاش ارائه دهد.

“من دوست دارم ابتدا کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعداً به چوب ضربه می زند. روهیت بیرون است، او مشکل معده دارد. زمان نمایش خوب است. ما با یک تعویض می رویم، دوان یانسن وارد می شود. ثریا در حین پرتاب گفت، بقیه همان است.

روهیت در نهایت به لطف گیرایی درخشان اومش یاداو در بازی بولینگ سویاش شارما، برای 20 ران اخراج شد.

در مورد این مسابقه، ونکاتش ایر یک توپ درخشان 104 با 51 توپ را به ثمر رساند – اولین بازی او در قرن لیگ برتر هند – تا کلکته نایت رایدرز را به ماموت 185/6 در برابر سرخپوستان بمبئی هدایت کند.

اییر 28 ساله هندی و همه کاره KKR یک نبرد انفرادی با خفاش را در برابر سرخپوستان بمبئی رهبری کرد و بالاترین امتیاز خود را در IPL و همچنین در این فصل توسط هر بت زنی با مجموع 6 چهار و 9 شش ها ثبت کرد. تا قرن دوم این نسخه از IPL را فقط از 49 توپ بیاوریم.

آی یر رکوردی را که هری بروک از سانرایزرز حیدرآباد چند شب پیش به ثبت رسانده بود، از نظر سریعترین قرن در این فصل، بهتر کرده است و با زدن 100 توپ از 55 توپ مقابل KKR.

در حالی که ایر، که در اوایل اینینگ های خود در حالی که تلاش می کرد کامرون گرین را از سطح شیب دار بیرون بیاورد، زانویش آسیب دید، بر توپ گیران هندی بمبئی تسلط داشت، هیچ یک از ضربات درجه یک KKR نتوانست گلزنان را دچار مشکل کند.

ضربه واقعاً دردناک بود زیرا ایر که در سومین فصل خود در IPL برای KKR بازی می‌کرد، بین ویکت‌ها لنگید تا دوش را کامل کند، اما درد در نهایت فروکش کرد و به ضربه‌زن چپ‌دست اجازه داد تا به طور طبیعی بازی کند.

در اینینگ پر از موفقیت در سراسر پارک، ایر اولین قرن IPL خود را با پنج چهار و نه شش به پایان رساند.

در حالی که بیشتر ضربه زن های KKR به اندازه کافی دوام نیاوردند، ایر نیز گل های خوبی به ثمر رساند و در 48 ران در جایگاه دوم خود با رحمان الله قرباز (8) و 50 ران در ویکت چهارم با شاردول تاکور گل های خوبی به ثمر رساند. (14) و 36 برای ویکت پنجم با رینکو سینگ (18).

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله