تمرکز بر آینده ریکی پونتینگ به عنوان کادر مربیان دهلی کپیتالز Eye Leaner در مورد IPL 2023 گزارش می دهد: گزارش

دهلی نو:

دهلی کپیتالز احتمالاً در فصل آینده کادر مربیگری بسیار کمتری خواهد داشت و جذب سرمربی بعدی ریکی پونتینگ در پایان فصل در نظر گرفته خواهد شد. در مورد دیوید وارنر، او بالاترین گلزن و بهترین عملکرد تیم بود، و اگر خودش تصمیم نگیرد به تنهایی روی ضربه زدن تمرکز کند، فصل را به عنوان کاپیتان به پایان خواهد رساند. DC در حال حاضر پنج بازی را در مسابقات IPL در حال انجام باخت کرده است و اگر آنها در روز پنجشنبه به پنجاب کینگز ببازند، اولین تیمی خواهند بود که با نیم دوجین شکست از مسابقه پلی آف خارج می شوند.

در واقع، افرادی که در فرنچایز DC اهمیت دارند، قبلاً متوجه شده‌اند که هدف این فصل حفظ افتخار و پایان دادن به یک یادداشت قابل احترام است.

کادر مربیگری دهلی کپیتالز در حال حاضر شامل سوراو گانگولی به عنوان مدیر کریکت، پونتینگ (سرمربی)، جیمز هوپس (کمک مربی)، آجیت آگارکار (کمک مربی)، شین واتسون (کمک مربی)، پراوین امره (کمک مربی)، بیجو جورج (کمک مربی).

یک منبع IPL که امتیاز را دنبال می کند، “بدیهی است که هیچ اتفاقی در اواسط فصل رخ نخواهد داد، اما دو فصل متوالی نتایج بد، زمانی که JSW و GMR، دو مالک مشترک، عقب بنشینند و فصل را بررسی کنند، پیامدهایی خواهد داشت.” به PTI گفت. به شرط ناشناس ماندن

بنابراین احتمالاً فصل آینده چنین کادر مربیگری بزرگی نخواهید داشت. این منبع افزوده است که چند سر ممکن است بچرخند.

دی سی تا سال 2021 تیم قدرتمندی بود، جایی که آنها به طور منظم برای چندین فصل به پلی آف راه یافتند.

با پریثوی شاو، شیخار داوان، شریاس ایر، ریشابه پنت، شیمران هتمایر، مارکوس استوینیس، آکسار پاتل و آر. اشوین که از شماره 1 تا 8 ضربه می زنند، فوق العاده به نظر می رسد. شماره 9، 10، 11 هنریش نورتیه، کاگیسا رابادا و آوش خان بودند.

با این حال، پس از پایان این مزایده بزرگ، DC Dhawan، Hetmyer، Stoinis، Rabada و Iyer را از دست داد.

این واقعیت که ترکیب فعلی داخلی هند جای نوشتن ندارد.

سرفراز احتمالاً به جای شاو به عنوان بازکننده با پریتوی شاو خارج از فرم، احتمالاً پس از مجموع 34 دوش در پنج بازی با دو اردک، از فهرست 11 نفره بازی بعدی حذف خواهد شد.

با وجود گزینه های کم روی نیمکت، سرفراز خان گزینه محتمل است، اما باید با سرعت ناتان الیس در نیمه دوم رقابت کند.

دی سی پس از یک سریال بسیار موفق ODI در مقابل هند، به شدت به میچل مارش، بازیکن همه جانبه وابسته بود، اما فرم او او را رها کرده است.

رایلی روسوو یا راومن پاول می توانند جایگزین او در ترکیب 11 نفره بازی بعدی در 20 آوریل شوند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله