به‌روزرسانی امتیاز زنده SRH vs PBKS، IPL 2023: SunRisers Hyderabad به دنبال اولین پیروزی مقابل پادشاهان پنجاب شکست ناپذیر است.

به‌روزرسانی‌های زنده SRH در مقابل PBKS: SRH در روز یکشنبه به دنبال اولین پیروزی مقابل PBKS شکست‌ناپذیر است.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های SRH در مقابل PBKS، IPL 2023: پنجاب کینگز در بازی شماره 14 IPL 2023 به مصاف سانرایزرز حیدرآباد در زمین خانگی حیدرآباد می رود. با شکست های پیاپی، SRH همچنان به دنبال اولین برد خود در این تورنمنت در مقابل PBKS است. برای تیمی که در دو دوره اخیر هشتم شد، SRH امیدوار بود فصل را بهتر شروع کند، اما در نهایت آنها دو شکست کوبنده را به ترتیب مقابل راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز متحمل شدند. از سوی دیگر، PBKS به رهبری Shikhar Dhawan با شروع فصل با پیروزی های متوالی تقویت می شود. (جدول IPL BANKs)

در اینجا نمرات و به روز رسانی های زنده از مسابقه IPL 2023 بین SRH و PBKS به صورت زنده از حیدرآباد آمده است.

  • 17:03 (IST)

    SRH vs PBKS Live: PBKS سومین برد متوالی را دید!

    پنجاب پس از دو برد بزرگ در حال پرواز است. در حالی که سوارکاران شوالیه کلکته در موهالی با 7 دویدن از طریق DLS شکست خوردند، راجستان در گواهاتی با پنج دوش شکست خورد، زیرا پنجاب مهارت خود را در بولینگ و ضربه زدن به نمایش گذاشت.

  • 17:02 (IST)

    SRH در مقابل PBKS Live: شروع بد برای SRH در IPL 2023!

    برای تیمی که در دو دوره اخیر هشتم شد، SRH امیدوار بود فصل را بهتر شروع کند، اما در نهایت آنها دو شکست کوبنده را به ترتیب مقابل راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز متحمل شدند.

  • 16:54 (IST)

    پخش زنده SRH در مقابل PBKS: خوش آمدید بچه ها!

    سلام به همه! به وبلاگ زنده مسابقه 14 IPL 2023 خوش آمدید. SunRisers Hyderabad امشب در استادیوم بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد به مصاف پنجاب کینگز می رود. منتظر نمرات زنده و به روز رسانی بازی باشید!

موضوعات مطرح شده در این مقاله